logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Bla, bla, bla
19.03.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Francja, Ekologia i środowisko, Organizacje pozarządowe / NGO

Bla, bla, bla



Przywódcy polityczni na całym świecie chętnie wypowiadają się na temat ekologii i troski o środowisko naturalne. Problem w tym, że za ich słowami nie idą czyny.

Kampania dla francuskiego oddziału organizacji Greenpeace pokazuje – i to dosłownie – jak wyglądają słowa rzucane na wiatr. Bla, bla, bla, synonim pustej paplaniny, w filmie zrealizowanym przez paryską agencję Strike, przybiera całkiem realne kształty: topnieje razem z lodowcami, płonie w pożarach czy pojawia się na znakach drogowych (film warto obejrzeć więcej niż raz, bo słowo „bla” zostało w nim sprytnie poukrywane w paru nieoczywistych miejscach).

https://video.adsoftheworld.com/ltkt3jnn64fpeihin7w274qpep8j.mp4

Całość została opatrzona autentycznymi przemówieniami francuskich mężów stanu: Nicolasa Sarkozy’ego (z 2007 roku), François Hollande’a (z 2015 roku) oraz Emmanuela Macrona (z 2019 roku). Co jeszcze lepiej podkreśla bierność klimatyczną współczesnych przywódców i pokazuje rozbieżność między ich słowami a rzeczywistymi działaniami.

txt: Dorota Chrobak

NGO Ekologia i środowisko film Greenpeace klimat zmiany klimatyczne politycy kryzys klimatyczny katastrofa klimatyczna


Nazwa kampanii:
Bla Bla
Czas:
2020.3
Nadawca:
Greenpeace
Media:
film
Wykonawca:
Strike, Paris, France





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek