logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Billboard wsparty na laskach
05.10.2008
Tematy: Kampanie, Indie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Billboard wsparty na laskach



Instalacja przypominająca o starszych osobach stała się nośnikiem reklamowych w kampanii pod wielkim i wszystko mówiącym hasłem "Support" (Wesprzyj), autorstwa Arun Diwakaran i Shehzad Yunus z agencji Pirana. W październiku 2008 roku zawisła na ulicach największych miast Indii.

W Indiach żyje około 90 milionów osób w podeszłym wieku, więc działalność takich organizacji, jak HelpAge, zajmujących się niesieniem pomocy i opieką nad osobami starszymi, jest niezbędna. Celem instytucji HelpAge India jest walka z izolacją, biedą i wykluczeniem osób starszych. Aby skutecznie pomagać ludziom w zaawansowanym wieku, którzy nie mają rodziny, ani bliskich, potrzebna jest pomoc finansowa. W tym celu zaprojektowano billboard, który miał zwrócić uwagę przechodniów pomóc organizacji w zbieraniu funduszy na swoje cele statutowe. Banner rozciągnięto na drewnianych laskach- dokładnie takich, jakich używają starsi i ludzie, co natychmiast identyfikowało przekaz.

Dane wskazują, że dzięki tej akcji, liczba datków wzrosła o 18%.
M. Kryńska



Nazwa kampanii:
Support
Czas:
2008.10.1 - 2008.10.15
Nadawca:
HelpAge
Media:
Outdoor
Wykonawca:
Pirana
Adresaci:
Mieszkańcy Indii
Hasło kampani:
Support www.helpageindia.org





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek