Billboard wsparty na laskach
Instalacja przypominająca o starszych osobach stała się nośnikiem reklamowych w kampanii pod wielkim i wszystko mówiącym hasłem "Support" (Wesprzyj), autorstwa Arun Diwakaran i Shehzad Yunus z agencji Pirana. W październiku 2008 roku zawisła na ulicach największych miast Indii.
W Indiach żyje około 90 milionów osób w podeszłym wieku, więc działalność takich organizacji, jak HelpAge, zajmujących się niesieniem pomocy i opieką nad osobami starszymi, jest niezbędna. Celem instytucji HelpAge India jest walka z izolacją, biedą i wykluczeniem osób starszych. Aby skutecznie pomagać ludziom w zaawansowanym wieku, którzy nie mają rodziny, ani bliskich, potrzebna jest pomoc finansowa. W tym celu zaprojektowano billboard, który miał zwrócić uwagę przechodniów pomóc organizacji w zbieraniu funduszy na swoje cele statutowe. Banner rozciągnięto na drewnianych laskach- dokładnie takich, jakich używają starsi i ludzie, co natychmiast identyfikowało przekaz.
Dane wskazują, że dzięki tej akcji, liczba datków wzrosła o 18%.
M. Kryńska
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz

