Billboard wsparty na laskach
Instalacja przypominająca o starszych osobach stała się nośnikiem reklamowych w kampanii pod wielkim i wszystko mówiącym hasłem "Support" (Wesprzyj), autorstwa Arun Diwakaran i Shehzad Yunus z agencji Pirana. W październiku 2008 roku zawisła na ulicach największych miast Indii.
W Indiach żyje około 90 milionów osób w podeszłym wieku, więc działalność takich organizacji, jak HelpAge, zajmujących się niesieniem pomocy i opieką nad osobami starszymi, jest niezbędna. Celem instytucji HelpAge India jest walka z izolacją, biedą i wykluczeniem osób starszych. Aby skutecznie pomagać ludziom w zaawansowanym wieku, którzy nie mają rodziny, ani bliskich, potrzebna jest pomoc finansowa. W tym celu zaprojektowano billboard, który miał zwrócić uwagę przechodniów pomóc organizacji w zbieraniu funduszy na swoje cele statutowe. Banner rozciągnięto na drewnianych laskach- dokładnie takich, jakich używają starsi i ludzie, co natychmiast identyfikowało przekaz.
Dane wskazują, że dzięki tej akcji, liczba datków wzrosła o 18%.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
15.03.2023
Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?