Bieliźniany szok
Kampania, która może wywołać ból. Zadaniem agencji było wymyślenie takiej akcji, która przy bardzo niskim budżecie dotrze do kobiet z informacją o istnieniu organizacji AMAM, która pomaga kobietom obrzezanym, i która sama potrzebuje pomocy innych kobiet, by działać skutecznie.
Nośnikiem akcji stały się majtki od kostiumów kąpielowych sprzedawane w sklepach z bielizną, na których umieszczono naklejkę informującą, że każdego roku 2 miliony dziewcząt na całym świecie zmuszane są do poddania są zabiegowi wycinania genitaliów (klitoridektomii). Najmocniejszym elementem naklejki było zdjęcie brudnej żyletki.
W czasie trwania akcji zanotowano 72% wzrost odwiedzin strony internetowej organizacji Association of Women Against Genital Mutilation oraz znaczny wzrost liczby telefonów do jej biura.
Przypominamy inną kampanię organizacji AMAM, bardziej tradycyjną w kwestii nośników, z marca tego roku.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz


