Bieliźniany szok
Kampania, która może wywołać ból. Zadaniem agencji było wymyślenie takiej akcji, która przy bardzo niskim budżecie dotrze do kobiet z informacją o istnieniu organizacji AMAM, która pomaga kobietom obrzezanym, i która sama potrzebuje pomocy innych kobiet, by działać skutecznie.
Nośnikiem akcji stały się majtki od kostiumów kąpielowych sprzedawane w sklepach z bielizną, na których umieszczono naklejkę informującą, że każdego roku 2 miliony dziewcząt na całym świecie zmuszane są do poddania są zabiegowi wycinania genitaliów (klitoridektomii). Najmocniejszym elementem naklejki było zdjęcie brudnej żyletki.
W czasie trwania akcji zanotowano 72% wzrost odwiedzin strony internetowej organizacji Association of Women Against Genital Mutilation oraz znaczny wzrost liczby telefonów do jej biura.
Przypominamy inną kampanię organizacji AMAM, bardziej tradycyjną w kwestii nośników, z marca tego roku.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
28.02.2023
Marcin Oleksy z piłkarskim Oscarem za najpiękniejszą bramkę 2022 roku
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii