Zadaniem agencji było wymyślenie takiej akcji, która przy bardzo niskim budżecie dotrze do kobiet z informacją o istnieniu organizacji AMAM, która pomaga kobietom obrzezanym, i która sama potrzebuje pomocy innych kobiet, by działać skutecznie. Nośnikiem akcji stały się majtki od kostiumów kąpielowych sprzedawane w sklepach z bielizną. Najmocniejszym elementem naklejki było umieszczone w nich zdjęcie brudnej żyletki. W czasie trwania akcji zanotowano 72% wzrost odwiedzin strony internetowej organizacji Association of Women Against Genital Mutilation oraz znaczny wzrost liczby telefonów do jej biura. Szok doznany w sklepie okazał się być skuteczny.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
07.11.2025
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025
Ciche sygnały
-
22.10.2025
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025
Holokaust, powtórz

