Zadaniem agencji było wymyślenie takiej akcji, która przy bardzo niskim budżecie dotrze do kobiet z informacją o istnieniu organizacji AMAM, która pomaga kobietom obrzezanym, i która sama potrzebuje pomocy innych kobiet, by działać skutecznie. Nośnikiem akcji stały się majtki od kostiumów kąpielowych sprzedawane w sklepach z bielizną. Najmocniejszym elementem naklejki było umieszczone w nich zdjęcie brudnej żyletki. W czasie trwania akcji zanotowano 72% wzrost odwiedzin strony internetowej organizacji Association of Women Against Genital Mutilation oraz znaczny wzrost liczby telefonów do jej biura. Szok doznany w sklepie okazał się być skuteczny.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach
-
03.02.2025
Trujące lekarstwa
-
21.01.2025
Seniorzy, którzy nie istnieją
-
17.01.2025
Świat się nie zawali