Przez środek jezdni biegnie wąski chodniczek. Widzą go jednak tylko dzieci. Wydział Transportu Miejskiego w Auckland, stolicy Nowej Zelandii, stara się uświadomić kierowcom, że najmłodsi pieszy widzą drogę inaczej niż dorośli. Plakaty przedstawiające „dziecięcą wizję” jezdni zawisły w okolicach aucklandzkich szkół.
Według statystyk Ministerstwa Transportu w Nowej Zelandii, w marcu 2011 roku na 999 przechodniów, którzy zostali potrąceni przez samochód, 272 to młodzież poniżej 15. roku życia. Głównym powodem wypadków jest jazda z niedozwoloną prędkością. Wydział Transportu w Auckland chce uczulić kierowców na konsekwencje takich zachowań za kierownicą.
K.Lipińska
Nazwa kampanii:
Kids see roads differently
Czas:
2011.3.1 - 2011.3.15
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Nowa Zelandia
Nadawca:
Auckland Transport
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Oglivy (New Zeland)
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
Kids see roads differently. Slow Down.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem