logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Biedronka rozdaje paczki dla najmłodszych
24.01.2022
Tematy: Wydarzenia, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci

Biedronka rozdaje paczki dla najmłodszych



Dla dzieci, które przyjdą na świat w 2022 roku, sieć Biedronka przygotowała prezent – paczkę powitalną Dada, która zostanie dostarczona prosto do ich domu. W ciągu dwóch lat od premiery akcji sieć obdarowała w ten sposób ponad 130 tys. dzieci na terenie całej Polski.

Tegoroczna edycja „Paczki powitalnej Dada” jest już trzecią odsłoną akcji. Wspólnie ze świeżo upieczonymi rodzicami sieć przywitała prezentami dokładnie 130 481 dzieci. W roku 2021 paczki najczęściej trafiały do Aleksandra i Zuzanny. Te imiona okazały się najpopularniejszymi wśród noworodków zgłoszonych do akcji. Najwięcej paczek trafiło w ręce rodzin z Warszawy, Krakowa oraz Poznania.

image by Picsea

Jesteśmy dumni z faktu, że nasza akcja spotkała się z tak szerokim odbiorem wśród naszych klientów, stąd decyzja o jej kontynuacji – mówi Estera Rink-Cygnarowicz, dyrektor kategorii odpowiedzialna za markę Dada z sieci Biedronka. – Sieć Biedronka nieustannie pracuje nad rozwojem oferty marki Dada, zarówno pod kątem jakości, jak i różnorodności artykułów.

W skład paczki powitalnej wchodzą: pieluszki Dada Extra Care (rozmiar 2), nawilżane chusteczki Dada Extra Care Ultra Sensitive, patyczki higieniczna dla dzieci i niemowląt Dada oraz specjalne wydanie magazynu „DADA i rodzina”. Rodzice, którzy oczekują przyjścia na świat dziecka, mogą zarejestrować się na stronie www.dadaclub.pl, a po jego narodzinach potwierdzić swoje dane i otrzymać prezent. Paczki dostarcza Poczta Polska. Warto dodać, że zwyczaj obdarowywania wyprawkami świeżo upieczonych rodziców, jest popularny nawet w najbardziej rozwiniętych krajach świata. Najsłynniejsze tego typu becikowe funkcjonuje w Finlandii od lat 30. XX wieku. Więcej na ten temat można przeczytać TUTAJ.

dzieci biedronka konsumpcjonizm konsumenci rodzice Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji niemowlęta becikowe


Nazwa wydarzenia:
Trzecia odsłona akcji „Paczka powitalna Dada”
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Konsumpcjonizm i konsumenci
Kraje:
Polska
Nadawca:
Biedronka





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek