logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Bieda także w bogatej Austrii
08.03.2008
Tematy: Kampanie, Austria, Pomoc społeczna

Bieda także w bogatej Austrii



Kampania z pierwszą damą Austrii na plakacie. „Bieda nie jest tylko tematem z wczoraj. I nie jest to temat wyłącznie innych państw” zwraca uwagę pierwsza dama Austrii Margit Fischer. „Bieda jest też w Austrii. I różnica pomiędzy biednymi i bogatymi będzie się coraz bardziej pogłębiać. Musimy razem przeciwdziałać temu zjawisku. Przede wszystkim musimy dać dzieciom realne szanse na wykształcenie i kwalifikacje. To jest najskuteczniejsza możliwość aby wydostać się z błędnego koła biedy. Ale równocześnie musimy pomóc tym, którzy już dziś dotknięci są biedą – są bezdomni, nie mogą ogrzać mieszkania, albo nie wiedzą czym jutro będą mogli nakarmić dzieci. Jest dużo do zrobienia. Dlatego wspieram akcję Armut tut weh.”

Od jesieni 2004 roku trwa fundrisingowa kampania „Bieda boli” wiedeńskiej organizacji Volkshilfe wzywająca do solidarności z ludźmi żyjącymi w biedzie.

W Austrii ok. 420 tys ludzi jest dotkniętych ubóstwem, a prawie milion jest nim zagrożony.

Od początku stycznia do końca kwietnia 2008 w całej Austrii trwa natężona kampania reklamowa – 1500 plakatów z wizerunkiem Margit Fischer zawisło na wiedeńskich przystankach autobusowych, a 300 na citylightach.

Kampanię reklamową – bezpłatnie – wykonała agencja Blink. Również fotograf Manfred Klimek zrzekł się honorarium za pracę.
K. Figurska



Nazwa kampanii:
Armut tut weh
Czas:
2004.10.1 - 2008.4.1
Nadawca:
Volkshilfe, osoby wspierające: Margit Fischer, Dorli Buttinger, Klaus Silbermair, Wolfgang Spitzbart
Media:
Outdoor, internet
Wykonawca:
Blink (Austria)
Adresaci:
Osoby dorosłe (Austriacy)
Hasło kampani:
Armut tut weh – solidaritat leben (Bieda boli – datki leczą)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek