Kreacje / printy, Kampanie, Finlandia, Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 26.07.2021
Bieda dzieli
Ciuchy po starszym bracie, brak najnowszego smartfona, brak pewności siebie… Pieniądze to skuteczne narzędzie, by tworzyć bariery między ludźmi. Ale wśród dzieci jest to szczególnie widoczne. I bolesne.
Kampania społeczna stworzona dla The Salvation Army (Armii Zbawienia) przez fińską agencję Make it Simple składa się z jednego zdjęcia, które mówi wszystko.
Nazwa kampanii:
The Class
Czas:
2021.7.1
Kraje:
Finlandia
Nadawca:
The Salvation Army
Media:
print
Wykonawca:
Make it Simple, Finland
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.11.2023
Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on