Czekając na przystanku autobusowym i słuchając muzyki można było przez chwilę poczuć się jak lekarz, który bada bicie serca. Dzięki specjalnemu urządzeniu dołączonemu do plakatu, przy pomocy zwykłych słuchawek, można było usłyszeć dźwięk bijącego serca. Serce nie było jednak do końca zdrowe. Mówiło do słuchającej go osoby, w urywanym, nierównym tempie: “I’m Kevin’s heart. Kevin fainted, because my beat is irregular. Kevin will lack oxygen to the brain and suffer a stroke because of my arhythmia” (Jestem sercem Kevina. Kevin zemdlał, ponieważ mój rytm jest nieregularny. Kevinowi zabraknie tlenu w mózgu i doświadczy wylewu z powodu mojej arytmii). Chwilę potem odbiorca słyszał już przesłanie kampanii: “Make a difference. Choose a career in health and social service” (Dokonaj zmiany. Wybierz karierę w społecznej służbie zdrowia).
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem