Czekając na przystanku autobusowym i słuchając muzyki można było przez chwilę poczuć się jak lekarz, który bada bicie serca. Dzięki specjalnemu urządzeniu dołączonemu do plakatu, przy pomocy zwykłych słuchawek, można było usłyszeć dźwięk bijącego serca. Serce nie było jednak do końca zdrowe. Mówiło do słuchającej go osoby, w urywanym, nierównym tempie: “I’m Kevin’s heart. Kevin fainted, because my beat is irregular. Kevin will lack oxygen to the brain and suffer a stroke because of my arhythmia” (Jestem sercem Kevina. Kevin zemdlał, ponieważ mój rytm jest nieregularny. Kevinowi zabraknie tlenu w mózgu i doświadczy wylewu z powodu mojej arytmii). Chwilę potem odbiorca słyszał już przesłanie kampanii: “Make a difference. Choose a career in health and social service” (Dokonaj zmiany. Wybierz karierę w społecznej służbie zdrowia).
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
07.11.2025
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025
Ciche sygnały
-
22.10.2025
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025
Holokaust, powtórz

