logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kanada, Praca i polityka zatrudnienia
   ──────  06.02.2012

Bicie serca na przystanku

Your browser does not support the video tag.


Czekając na przystanku autobusowym i słuchając muzyki można przez chwilę poczuć się jak lekarz, który bada bicie serca.

Tak niezwykłą możliwość dawała swoim odbiorcom kampania pt. „Heart In Distress” (Niewydolność serca) zrealizowana na zlecenie kanadyjskiej Agencji Zdrowia i Opieki Społecznej. Jej innowacyjność polegała na zaangażowaniu odbiorców za pośrednictwem technologii. Dzięki specjalnemu urządzeniu dołączonemu do plakatu, przy pomocy zwykłych słuchawek, można było usłyszeć dźwięk bijącego serca. Serce nie było jednak do końca zdrowe. Mówiło do słuchającej go osoby, w urywanym, nierównym tempie: “I’m Kevin’s heart. Kevin fainted, because my beat is irregular. Kevin will lack oxygen to the brain and suffer a stroke because of my arrhythmia” (Jestem sercem Kevina. Kevin zemdlał, ponieważ mój rytm jest nieregularny. Kevinowi zabraknie tlenu w mózgu i doświadczy wylewu z powodu mojej arytmii).

Chwilę potem odbiorca słyszał już przesłanie kampanii: “Make a difference. Choose a career  in health and social service” (Dokonaj zmiany. Wybierz karierę w społecznej służbie zdrowia).

Pomysłową kampanię zrealizowała agencja reklamowa lg2 z Quebeku.
Ewa Witkowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Heart in Distress
Czas:
2012.2.1
Tematy:
Praca i polityka zatrudnienia
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Agency for Health and Social Services
Media:
Citylighty
Wykonawca:
lg2
Adresaci:
Młodzież
Hasło kampani:
Make a difference. Choose a career in health and social service (Dokonaj zmiany. Wybierz karierę w społecznej służbie zdrowia)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek