logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Beztroskim być, choćby tylko na sekundę
28.07.2014
Tematy: Kreacje / printy

Beztroskim być, choćby tylko na sekundę



Fotografie strojących zabawne miny ludzi w szalonych fryzurach pokazują chwilę zupełnej beztroski. O takim momencie, gdy można choćby na sekundę („if only for a second”) zapomnieć o chorobie i wszelkich problemach, marzą pacjenci zmagający się z nowotworami. To właśnie chorzy na raka są bohaterami tej kampanii. Gdy przygotowywano ich stylizacje mieli zamknięte oczy. Dzięki ukrytemu za lustrem sprzętowi fotograficznemu na zdjęciach udało się uchwycić moment, w którym mogli zobaczyć jak wyglądają po metamorfozie i gdy pozytywne emocje oddaliły na chwilę wszelkie problemy. Owocem tej sesji było wydanie przez fundację Mimi albumu fotograficznego i spotu promocyjnego, o czym pisaliśmy już wcześniej. 

Kampania zyskała duże zainteresowanie o czym świadczy kilkunaście milionów wyświetleń na YouTube. „If only for a second” nagrodzono też na tegorocznym Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes. Ponadto w kilku krajach zorganizowano wystawy ze zdjęciami w dużym formacie. Plakaty przypominają temat i zwracają uwagę na to jak ważne w walce z rakiem jest nie tylko właściwe leczenie ciała, ale także dbanie o dobre samopoczucie pacjentów. Belgijska fundacja stara się zapewnić swoim zmagającym się z nowotworami podopiecznym wsparcie psychologiczne oraz pomoc związaną z dbaniem o wygląd. Chorym na raka często trudno jest zaakceptować jak w wyniku choroby zmienia się ich ciało i jest to powodem dodatkowego stresu. Przy współpracy z personelem szpitali specjaliści z Mimi uczą m.in. technik makijażu po utracie brwi i rzęs, doradzają jak dbać o odwodnioną skórę i oferują zabiegi relaksacyjne takie jak masaż, wszystko po to by chorzy choćby na chwilę mogli zapomnieć o raku i cieszyć się życiem.

Joanna Ćwiertnia








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Odłączeni

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Kula śniegowa

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek