logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Belgia, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  20.01.2012

Bezpiecznego Nowego Roku!

Your browser does not support the video tag.


Prosty pomysł, czwórka mężczyzn i zwykłe lampki choinkowe mogą sprawić, że jeden z najgorzej oświetlonych zakrętów w kraju stanie się mniej groźny. Czasami potrzeba bardzo niewiele, by zwiększyć bezpieczeństwo na drodze.

Oryginalność kampanii „The Safest New Year” (Najbezpieczniejszy Nowy Rok) polega na tym, że przedstawia ona rzeczywiste zdarzenie – budowę instalacji, oświetlającej jeden z najciemniejszych zakrętów w Belgii. Czarny punkt na samochodowej mapie tego kraju znajduje się w pobliżu prowincjonalnego miasteczka Herne. Właśnie tam w przeddzień ubiegłorocznego Sylwestra ruszyli członkowie organizacji OVK (Ouders Van Verongelukte Kinderen), która pomaga rodzicom ofiar wypadków drogowych. Spot w kilku ujęciach pokazuje budowę rusztowania, na którym zamieszczono napis „OVK wishes you a safe New Year” (OVK życzy wam bezpiecznego Nowego Roku). Litery zostały oświetlone za pomocą choinkowych lampek. Cała instalacja jest więc z jednej strony oryginalnymi życzeniami noworocznymi od OVK, z drugiej zaś – pełni rolę znaku ostrzegawczego. Jest bowiem wystarczająca duża, by można ją było dostrzec już na kilkadziesiąt metrów przed – niemal niewidocznym do niedawna – zakrętem.

Choć kampania skupia się na konkretnym miejscu, jej przesłanie jest bardziej uniwersalne. Źle oświetlone drogi w czasie zimy, kiedy zmrok zapada szybciej, stają się jeszcze bardziej niebezpieczne. Spot ma więc na celu zwrócenie uwagi kierowców, by szczególnie w tym okresie zachowali zwiększoną czujność podczas jazdy.

Kampanię przygotowała agencja Happiness Brussels, która dwa lata temu również współpracowała z OVK, przygotowując akcję „Let it ring…”
J. Czerwiński


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
The Safest New Year
Czas:
2012.1.16
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Belgia
Nadawca:
Ouders Van Verongelukte Kinderen
Media:
Ambient, internet
Wykonawca:
Happiness Brussels
Adresaci:
Kierowcy
Hasło kampani:
OVK wishes you a safe New Year (OVK życzy wam bezpiecznego Nowego Roku)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 02.03.2023

    Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek