Pozytywne przesłanie i prowokacja to sposoby, jakie od 1986 roku wykorzystuje w swoich kampaniach Szwajcarskie Biuro Federalne ds. Zdrowia Publicznego i Szwajcarska Federacja ds. AIDS. W 2005 roku w kolejnej odsłonie LOVE LIFE STOP AIDS (Kochaj życie, zapobiegaj AIDS) zaprezentowano 3 rodzaje layoutów, których celem było zapobieganie nowym zakażeniom HIV, redukcja negatywnych skutków związanych z epidemią oraz promowanie solidarności z osobami żyjącymi z HIV.
Kampania skierowana do osób w wieku 30-60lat, w tym do mężczyzn utrzymujących kontakty homoseksualne, osób oferujących płatne usługi seksualne oraz osób używających dożylnych środków psychoaktywnych, miała miejsce w kinach, w telewizji, radiu i w prasie. Hasła na reklamach głoszą, że 1. Nie ma stosunku seksualnego bez prezerwatywy oraz 2. Sperma i krew nigdy nie powinny dostać się do ust.
Długofalowa strategia kampanii budowana jest zgodnie z przekonaniem, że nie jest sprawą państwa osądzać preferencje seksualne obywateli, a jest jego misją edukowanie i dbanie o zdrowie społeczeństwa.
K. Figurska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem