logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Bezcenna przyroda
02.11.2021
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Peru, Ekologia i środowisko, Inne, Kultura i sztuka, Organizacje pozarządowe / NGO

Bezcenna przyroda



Dzieła sztuki i inne artefakty NFT to jedno z najgorętszych obecnie zjawisk w świecie globalnej ekonomii. Wiele osób o nich mówi, mało kto rozumie, na czym naprawdę polegają. W największym skrócie NFT (czyli Non-Fungible Token) to oparty na blockchainie unikalny, niewymienialny zasób cyfrowy. Więcej na ten temat można przeczytać TUTAJ.

Conservation International, proekologiczna organizacja pozarządowa z Peru, postanowiła wykorzystać szum medialny wokół zjawiska i stworzyła całą kolekcję krypto-dzieł, które następnie przekształcono w kryptowalutę. Sedno w tym, że każda z wysmakowanych wizualnie grafik powstała w oparciu o autentyczne zdjęcia fauny i flory z objętych ochroną terenów Alto Mayo Forest w północnym Peru. A każda transakcja za pomocą Conservation NFTs nie tylko pozwala zasilić fundusze przeznaczone na ochronę rezerwatu, ale też przypomina, że najbardziej unikatowy, bezcenny zasób, jakim dysponujemy to – przyroda.

Reprodukcje dzieł należących do kolekcji Conservation NFTs oraz film stanowiący podsumowanie kampanii można obejrzeć poniżej:

NGO Ekologia i środowisko kultura Inne Peru lasy integrated NFT


Nazwa kampanii:
Conservation NFTs
Czas:
2021.10.27
Nadawca:
Conservation International
Media:
integrated
Wykonawca:
Publicis, Peru





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek