logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Bezbronne zwierzę w pikselach
07.04.2014
Tematy: Kreacje / printy

Bezbronne zwierzę w pikselach

Your browser does not support the video tag.


Na pierwszy rzut oka ilustracja przedstawia zwykły nóż, ale gdy odbiorca przyjrzy się dokładniej, okazuje się, że przedmiot składa się z małych symboli. Rękojeść tworzą małe profile świnek, ostrze – to głowy zwierząt, a kapiąca z noża krew utworzona została z charakterystycznych ryjków.

PETA (People for Ethical Treatment of Animals) – międzynarodowa organizacja broniąca praw zwierząt znana z kontrowersyjnych happeningów i wzbudzających duże emocje reklam, tym razem postawiła na prostotę.

Na kampanie składa się spot i reklamy w magazynach. W telewizyjnym spocie agencja BPG Agency za pomocą znaków pokazuje o czym myśli przeciętna osoba. Według twórców uwagę dziewczyny zajmują nowe ubrania, kosmetyki i rewelacyjny wygląd. Tymczasem znaki w reklamie zmieniają się. Postać otwiera oczy i dostrzega, że sympatyczne postaci zwierząt, o których zaczęła myśleć w międzyczasie, przemieniły się w czaszki za sprawą szeroko pojmowanego okrucieństwa. Kampanie podsumowuje hasło: „The cruelty animals suffer for our vanity is beyond words” („Brak słów na okrucieństwo, któremu poddawane sa zwierzęta w imię naszej próżności”).

Grafiki przygotowane dla magazynów utrzymane są w podobnej tonacji. Tu również wykorzystano emotikony. Z małych postaci zwierząt ułożono nóż, łańcuch i strzykawkę. Te obrazy mają za zadanie zwrócić uwagę na okrucieństwo wobec zaniedbanych psów i kotów, a także zwierząt na farmach, czy w laboratoriach. Napisy w ramce pomagają zrozumieć przekaz dla tych, którzy nie korzystają na co dzień z emotikon. Dodatkowo pojawia się wezwanie do działania w postaci wysłania SMS na podany przez organizację numer. PETA prosi o przesłanie w wiadomości napisu HEART (serce) lub jego graficznego odpowiednika: <3.

Magdalena Trybalska








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Odłączeni

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Kula śniegowa

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek