Kanadyjskie gwiazdy: Annie Villeneuve, Boom Desjardins, Joannie Rochette, Jean-Nicolas Verreault, Mitsou i Abeille Gélinas oraz zespół muzyczny Simple Plan, wystąpiły nago w kampanii „En dessous, on est tous pareils. Donnez-nous le pouvoir d’aider”(„Pod spodem wszyscy jesteśmy podobni. Daj nam siłę, by pomagać”).
Ich obecność ma służyć zwróceniu uwagi na problem ubóstwa w świadomości społecznej oraz zachęcić do finansowego wspierania działalności Centraide Quebec – organizacji, której misją jest działanie na rzecz poprawy warunków życia ludzi w trudnej sytuacji materialnej.
– Zgodziliśmy się pozować nago by walczyć z ubóstwem w nadziei, że ludzie uświadomią sobie, że w zasadzie wszyscy jesteśmy tym samym, zarówno pięknym, jak i delikatnym – powiedziała Mitsou, popularna w latach 80. piosenkarka.
Kreacja przygotowana została we wrześniu br. przez agencję Publicis Montreal. Elementami kampanii były reklamy outdoorowe, prasowe, telewizyjne oraz radiowe.
K.Zawadzka
————————————————————————
KOMENTARZ PROJEKTANTKI GRAFIKI UŻYTKOWEJ
Portrety sław są ciekawe artystycznie. Użycie wizerunku gwiazd jest sprawdzonym środkiem perswazyjnym działajacym na odbiorcę, ale czy nagość jest rzeczywiście oryginalnym pomysłem na reklamę czy tez raczej utartą ścieżka na wzbudzenie zainteresowania daną kreacją?
Żaneta Strawiak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.05.2022
Bezprawne prawa
-
25.05.2022
Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse
-
23.05.2022
Telefon prawdziwego zaufania
-
19.05.2022
Z punktu widzenia psa przewodnika
-
09.05.2022
Stop pracy dzieci
-
06.05.2022
Głosuj na seniorów!