Jestem już w drodze! Nie mogę się doczekać, żeby cię zobaczyć – pisze smsa kierowca, jednocześnie próbując wyprzedzić skręcający autobus… i stłuczka gotowa. Autorzy kampanii nie przedstawili jednak tej sceny na plakacie czy filmie – a na tylnej części miejskiego autobusu.
Umieścili na niej kontur samochodu ze stłuczoną przednią szybą, powyższym cytatem i hasłem kampanii: „You can live without it” („Możesz bez tego żyć”). Inne smsy dotyczą zakupów i dużego ruchu na drodze.
Motor Accident Commission, nadawca kampanii, zajmuje się działaniem na rzecz zmniejszenia liczby wypadków na drogach w Australii. Kreację przygotowała agencja Clemenger BBDO.
Gabriela Będkowska
zobacz także
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
14.04.2025Kreacje / printy
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
28.03.2025Kreacje / printy
Strzelanina
-
26.03.2025Kreacje / printy
Znikający świergot
-
24.03.2025Kreacje / printy
Konkretna ochrona