Bez serca
W Tajlandii z powodu schorzeń serca umiera jedna osoba co pół godziny. Większość z nich udałoby się uratować, gdyby nie gigantyczne kolejki do specjalistów. The New Heart Foundation, założona przez lekarzy z Rajavithi Hospital, jest w stanie sfinansować zaledwie pięć operacji miesięcznie, podczas gdy zapotrzebowanie wynosi 30. Dlatego 29 września, w Światowy Dzień Serca (World Heart Day) została zainicjowana zbiórka pod hasłem „The More You Give, The More Hearts Beat”. Jej celem jest przyspieszenie procesu zbierania funduszy, skrócenie czasu oczekiwania na operacje i zwiększenie szans na przeżycie obywateli Tajlandii.
Nie byłoby w tym nic szczególnego – ot, kolejna kampania fundraisingowa, jakich wiele na świecie. Sedno w tym, że twarzą projektu jest Nisa, influencerka w całości wygenerowana przez sztuczną inteligencję, do czego się zresztą przyznaje, mówiąc że „od urodzenia nie ma serca”.
Wirtualni influencerzy niosą ze sobą mnóstwo korzyści: można ich ukształtować dokładnie według preferencji grupy docelowej, są w stu procentach sterowalni, nie trzeba im płacić żadnego wynagrodzenia, nie istnieje ryzyko, że wplączą się w jakiś skandal obyczajowy bądź konflikt z prawem, przykłady można mnożyć. A za przykładem tajlandzkiej kampanii na własne oczy się przekonać, jak to wygląda w rzeczywistości:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.10.2024
Po prostu się rusz!
-
04.10.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
04.10.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
02.10.2024
Pomarańcza