Bez serca
W Tajlandii z powodu schorzeń serca umiera jedna osoba co pół godziny. Większość z nich udałoby się uratować, gdyby nie gigantyczne kolejki do specjalistów. The New Heart Foundation, założona przez lekarzy z Rajavithi Hospital, jest w stanie sfinansować zaledwie pięć operacji miesięcznie, podczas gdy zapotrzebowanie wynosi 30. Dlatego 29 września, w Światowy Dzień Serca (World Heart Day) została zainicjowana zbiórka pod hasłem „The More You Give, The More Hearts Beat”. Jej celem jest przyspieszenie procesu zbierania funduszy, skrócenie czasu oczekiwania na operacje i zwiększenie szans na przeżycie obywateli Tajlandii.
Nie byłoby w tym nic szczególnego – ot, kolejna kampania fundraisingowa, jakich wiele na świecie. Sedno w tym, że twarzą projektu jest Nisa, influencerka w całości wygenerowana przez sztuczną inteligencję, do czego się zresztą przyznaje, mówiąc że „od urodzenia nie ma serca”.
Wirtualni influencerzy niosą ze sobą mnóstwo korzyści: można ich ukształtować dokładnie według preferencji grupy docelowej, są w stu procentach sterowalni, nie trzeba im płacić żadnego wynagrodzenia, nie istnieje ryzyko, że wplączą się w jakiś skandal obyczajowy bądź konflikt z prawem, przykłady można mnożyć. A za przykładem tajlandzkiej kampanii na własne oczy się przekonać, jak to wygląda w rzeczywistości:
zobacz także
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
13.06.2025Wydarzenia
Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników