logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Bez modlitwy nie ma chrześcijańskiego życia
23.09.2011
Tematy: Kampanie, Polska, Inne

Bez modlitwy nie ma chrześcijańskiego życia

Your browser does not support the video tag.


Ruszyła kampania XI Dnia Papieskiego. Fundacja Świętego Mikołaja – wspólnie z Fundacją Episkopatu Polski „Dzieło Nowego Tysiąclecia” – rozpoczęła ogólnopolską multimedialną kampanię społeczną promującą XI Dzień Papieski. Celem akcji jest rozpowszechnianie myśli Jana Pawła II oraz zbiórka pieniędzy na rzecz programu stypendialnego dla ubogiej i zdolnej młodzieży z terenów wiejskich. Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się pod hasłem „Jan Paweł II – Człowiek Modlitwy”.

Fundacja Świętego Mikołaja wspiera organizację kampanii Dnia Papieskiego od 2005 roku. Tegoroczna edycja ruszyła 16 września, a najbardziej intensywne działania planowane są na okres od 1 do 9 października. W całej Polsce pojawi się łącznie ponad 100 billboardów i 400 citylightów. Równocześnie w środkach komunikacji miejskiej pojawią się 4 tysiące plakatów, a ponad 10 tysięcy plakatów trafi do parafii w całej Polsce. W kampanii użyte zostaną także 2 siatki wielkoformatowe, 30-sekundowy film reklamowy, spoty radiowe, reklamy prasowe i reklamy w internecie.

– Obchody tegorocznego Dnia Papieskiego będą miały szczególny charakter ze względu na beatyfikację Papieża Polaka. Zorganizowana w tym roku kampania promocyjna opiera się na haśle ”Jan Paweł II – Człowiek Modlitwy”.  Papież zawsze przypominał, że bez modlitwy nie może być autentycznego życia chrześcijańskiego. Bez względu na okoliczności i natłok obowiązków zawsze znajdował czas na modlitewne skupienie, dając w ten sposób świadectwo, że jest ono bardzo dziś potrzebne. – mówi Leszek Zaborowski, koordynator z Fundacji Świętego Mikołaja, współorganizującej kampanię.

Oprócz promocji hasła kampania zachęca także do wpłat na stypendia dla ubogiej i zdolnej młodzieży. Fundusz stypendialny można wesprzeć wysyłając SMS pod numer 7250 (koszt 2,46 zł z VAT), dzwoniąc na numer: 0 704 20 7250 (2,50 zł z VAT) lub wpłacając pieniądze na konto Fundacji Dzieło Nowego Tysiąclecia: 81 1320 1104 2979 6023 2000 0001.

Za pozyskanie mediów na rzecz kampanii XI Dnia Papieskiego odpowiadają: dom mediowy Starcom oraz Fundacja Świętego Mikołaja. Autorem kreacji jest Dariusz Karłowicz. Zdjęcia udostępniło Archiwum Telewizji Watykańskiej. Montażystą spotu oraz reklamy radiowej jest Marek Cichy. W spocie wykorzystano utwór w wykonaniu Scholi i braci dominikanów z Krakowa. Większość prac przy organizacji kampanii wykonywana jest bezpłatnie, podobnie jak udostępnienie powierzchni reklamowej na jej potrzeby.

Podczas obchodów Dnia Papieskiego odbywają się liczne koncerty, spotkania, konferencje poświęcone myśli Jana Pawła II.



Nazwa kampanii:
Jan Paweł II – Człowiek Modlitwy
Czas:
2011.9.16 - 2011.10.9
Nadawca:
Fundacja Świętego Mikołaja, Fundacja Episkopatu Polski „Dzieło Nowego Tysiąclecia”
Media:
Billboardy, citylighty, plakaty, telewizja, radio, prasa
Wykonawca:
Fundacja Świętego Mikołaja
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, dorośli mieszkańcy miast
Hasło kampani:
Jan Paweł II – Człowiek Modlitwy





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek