logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Inne
   ──────  23.09.2011

Bez modlitwy nie ma chrześcijańskiego życia

Your browser does not support the video tag.


Ruszyła kampania XI Dnia Papieskiego. Fundacja Świętego Mikołaja – wspólnie z Fundacją Episkopatu Polski „Dzieło Nowego Tysiąclecia” – rozpoczęła ogólnopolską multimedialną kampanię społeczną promującą XI Dzień Papieski. Celem akcji jest rozpowszechnianie myśli Jana Pawła II oraz zbiórka pieniędzy na rzecz programu stypendialnego dla ubogiej i zdolnej młodzieży z terenów wiejskich. Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się pod hasłem „Jan Paweł II – Człowiek Modlitwy”.

Fundacja Świętego Mikołaja wspiera organizację kampanii Dnia Papieskiego od 2005 roku. Tegoroczna edycja ruszyła 16 września, a najbardziej intensywne działania planowane są na okres od 1 do 9 października. W całej Polsce pojawi się łącznie ponad 100 billboardów i 400 citylightów. Równocześnie w środkach komunikacji miejskiej pojawią się 4 tysiące plakatów, a ponad 10 tysięcy plakatów trafi do parafii w całej Polsce. W kampanii użyte zostaną także 2 siatki wielkoformatowe, 30-sekundowy film reklamowy, spoty radiowe, reklamy prasowe i reklamy w internecie.

– Obchody tegorocznego Dnia Papieskiego będą miały szczególny charakter ze względu na beatyfikację Papieża Polaka. Zorganizowana w tym roku kampania promocyjna opiera się na haśle ”Jan Paweł II – Człowiek Modlitwy”.  Papież zawsze przypominał, że bez modlitwy nie może być autentycznego życia chrześcijańskiego. Bez względu na okoliczności i natłok obowiązków zawsze znajdował czas na modlitewne skupienie, dając w ten sposób świadectwo, że jest ono bardzo dziś potrzebne. – mówi Leszek Zaborowski, koordynator z Fundacji Świętego Mikołaja, współorganizującej kampanię.

Oprócz promocji hasła kampania zachęca także do wpłat na stypendia dla ubogiej i zdolnej młodzieży. Fundusz stypendialny można wesprzeć wysyłając SMS pod numer 7250 (koszt 2,46 zł z VAT), dzwoniąc na numer: 0 704 20 7250 (2,50 zł z VAT) lub wpłacając pieniądze na konto Fundacji Dzieło Nowego Tysiąclecia: 81 1320 1104 2979 6023 2000 0001.

Za pozyskanie mediów na rzecz kampanii XI Dnia Papieskiego odpowiadają: dom mediowy Starcom oraz Fundacja Świętego Mikołaja. Autorem kreacji jest Dariusz Karłowicz. Zdjęcia udostępniło Archiwum Telewizji Watykańskiej. Montażystą spotu oraz reklamy radiowej jest Marek Cichy. W spocie wykorzystano utwór w wykonaniu Scholi i braci dominikanów z Krakowa. Większość prac przy organizacji kampanii wykonywana jest bezpłatnie, podobnie jak udostępnienie powierzchni reklamowej na jej potrzeby.

Podczas obchodów Dnia Papieskiego odbywają się liczne koncerty, spotkania, konferencje poświęcone myśli Jana Pawła II.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Jan Paweł II – Człowiek Modlitwy
Czas:
2011.9.16 - 2011.10.9
Tematy:
Inne
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja Świętego Mikołaja, Fundacja Episkopatu Polski „Dzieło Nowego Tysiąclecia”
Media:
Billboardy, citylighty, plakaty, telewizja, radio, prasa
Wykonawca:
Fundacja Świętego Mikołaja
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, dorośli mieszkańcy miast
Hasło kampani:
Jan Paweł II – Człowiek Modlitwy





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


  • 18.09.2023

    Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej


  • 14.09.2023

    Najlepsze czasy dla potworów


  • 13.09.2023

    Magiczne pudełko


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek