Zjawa w czarnej szacie, wraz ze swoim nieodłącznym atrybutem – kosą – towarzyszy brodatemu motocykliście. Kierowca zdaje się uosabiać pochodzące z potocznego języka określenie "dawca organów". Jeżdżący na jednośladach są bardziej niż posiadacze samochodów narażeni na obrażenia fizyczne, a niekorzystanie z możliwych form zabezpieczenia dodatkowo to ryzyko potęguje.
W kampanii organizacji Avitran (AT) na takiego kierowcę czeka śmierć, co podkreślone jest w haśle „Recklessness kills” (Lekkomyślność zabija). Twórcy kampanii nie zaprezentowali nowatorskiego podejścia do tematu. Dla odbiorcy przekaz wydaje się oczywisty, jednak przez swoją formę trafi tylko do już przekonanych.
Michał Kaczmarek
Nazwa kampanii:
Recklessness kills
Czas:
2013.2.4 - 2013.3.4
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Office for Victims of Violent Transit (Avitran)
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Jabuticaba
Adresaci:
Motocykliści
Hasło kampani:
Recklessness kills. Ride with caution and always wear safety gear (Lekkomyślność zabija. Jedź ostrożnie i zawsze noś wyposażenie ochronne)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem