────── 19.05.2017
Zakazany owoc smakuje najbardziej. 10 kampanii dla nastolatków
Bez dymu miłość jest lepsza
Kocia astma i królicza agresja Papierosy zagrażają kotom i psom, przeszkadzają w amorach, a ich nieekologiczna produkcja zagraża mieszkańcom lasu.Twórcy amerykańskiej kampanii „YDOUTHINK” najwidoczniej uznali, że do nastolatków nie trafią twarde dane o szkodliwości palenia i słusznie. O ile jednak niekorzystny tytoniowy zapach wydaje się być argumentem trafionym, to szkodliwy wpływ biernego palenia przez domowe pupile wydaje się dość egzotycznym powodem by zerwać z nałogiem. Nawet dla nastolatków.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
07.11.2025
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025
Ciche sygnały
-
22.10.2025
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025
Holokaust, powtórz

