Nie jestem aktorką, nie jestem celebrytą, nie jestem sportowcem – mówią wprost bohaterowie kampanii, przedstawieni w spocie i na pięciu plakatach. Ludzie w różnym wieku, różnej płci, wykonujący różne zawody, podkreślają, że nie trzeba być osobą znaną, by zachęcać do wspierania organizacji pozarządowej. W spocie wystąpił również Bartosz Opania, który wypowiada kwestię „Nie jestem wyjątkowy. Po prostu pomagam”.
Za produkcję spotu i sesję zdjęciową do kampanii, zachęcającej do przekazania 1% podatku na rzecz Fundacji Krwinka, odpowiedzialna była agencja elitePRODUCTIONS, a za materiały drukowane pracownia reklamy Michalczyk i Prokop. Poza spotem telewizyjnym kampania wykorzystuje także plakaty, billboardy i reklamy prasowe.
Fundacja Krwinka zajmuje się pomocą dzieciom onkologicznie chorym oraz klinikom i oddziałom onkologii dziecięcej w całym kraju. Więcej informacji o kampanii i działalności fundacji znajduje się na www.kampaniakrwinka.pl oraz www.krwinka.org.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
25.05.2023
Dog save the King!
-
24.05.2023
Szukamy życia w kosmosie, niszczymy tu, na Ziemi
-
23.05.2023
Mały Książę i Kundelek
-
17.05.2023
Ucieczka z więzienia. Bez peletonu