logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Bez Antarktydy nie ma sportu
07.09.2016
Tematy: Kampanie, Argentyna, Ekologia i środowisko

Bez Antarktydy nie ma sportu

Your browser does not support the video tag.


Którego regionu nigdy nie reprezentował żaden sportowiec na Igrzyskach Olimpijskich, choć ma powierzchnię blisko dwa razy większą od Australii? Kto nigdy nie zdobył żadnego medalu na Igrzyskach Olimpijskich?

W ferworze trwających Igrzysk Olimipijskich, przygotowaniach do nich lub w radości po sukcesie na tej imprezie, łatwo zapomnieć o tym, że jest jeden kontynent, który nie jest reprezentowany, a najmniejsza zmiana klimatu także oddziałuje na wszystkie oceany, morza i cały ekosystem.

Gdyby nie Antarktyda, biegacze nie mieliby gdzie trenowac i bić rekordów świata. Gdyby nie Antarktyda, nie byłoby rzek, na których można wiosłować. Gdyby nie Antarktyda, nie byłoby drewna, z którego moozna ustawić słupki bramek na boisku do piłki nożnej. Gdyby nie Antarktyda, nie byłoby równiez plaż, na których można trenować różne spoty. Takie hasła głosi spot przygotowany przez agencję Y&R z Buenos Aires dla Fundación Vida Silvestre mający na celu przypomnienie ogromnego znaczenia Antarktydy.

Skąd pomysł na dodanie szóstego koła do symbolu olimpijskiego? Antarktyda, o której zapomina się podczas Igrzysk Olimpijskich, ponieważ nie ma na niej swojej reprezentantów, jest jedyna w swoim rodzaju, o ogrmnym znaczeniu dla całego ekosystemu, lecz narażona na zachodzące zmiany klimatu. 

Kampania została zainicjowana w odpowiedzi na postępujące zmiany klimatu, które negatywnie wpływają na Antarktydę, a jednocześnie na resztę świata. Przełowienie, wzrost tempreatury i zakwaszenie oceanów to jedne z problemów zagrażających piątemu pod względem wielkości kontynentowi. Oprócz spotu obrazującego problem, przygotowana została strona internetowa, na której można dogłębniej zapoznać się z problemem. Autorzy zachęcają również do dzielenia się informacją o kampanii w mediach społecznościowych poprzez używanie hashtaga #AddTheRing.

Joanna Grams



Nazwa kampanii:
Add the ring
Czas:
2016.7.26
Nadawca:
Fundación Vida Silvestre
Media:
Internet
Wykonawca:
Y&R (Buenos Aires)
Adresaci:
Osoby zainteresowane sportem





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek