────── 22.08.2016
Bez A, B i O się nie da
Z szyldów, reklam, ulotek i innych informacji znikają litery A, B i O. Dlaczego właśnie te? Symbolizują one grupy krwi A, B i 0. Brak głosek ma przypomnieć o kluczowym znaczeniu krwiodawstwa dla ratowania ludzkiego życia.
NHS Blood and Transplant (agenda brytyjskiej służby zdrowia odpowiadająca za krwiodawstwo i transplantologię) w ramach akcji zachęca firmy i instytucje do publikowania grafik i reklam bez wymienionych liter, by pokazać swoje poparcie dla inicjatywy. Przyłączyli się do niej m.in. Royal Mail i Microsoft.
Nazwa kampanii:
Missing type
Czas:
2016.8.15
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
NHS Blood and Transplant
Media:
Telewizja, internet, marketing bezpośredni
Wykonawca:
WCRS
Adresaci:
Potencjalni krwiodawcy
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka