────── 22.08.2016
Bez A, B i O się nie da
Z szyldów, reklam, ulotek i innych informacji znikają litery A, B i O. Dlaczego właśnie te? Symbolizują one grupy krwi A, B i 0. Brak głosek ma przypomnieć o kluczowym znaczeniu krwiodawstwa dla ratowania ludzkiego życia.
NHS Blood and Transplant (agenda brytyjskiej służby zdrowia odpowiadająca za krwiodawstwo i transplantologię) w ramach akcji zachęca firmy i instytucje do publikowania grafik i reklam bez wymienionych liter, by pokazać swoje poparcie dla inicjatywy. Przyłączyli się do niej m.in. Royal Mail i Microsoft.
Nazwa kampanii:
Missing type
Czas:
2016.8.15
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
NHS Blood and Transplant
Media:
Telewizja, internet, marketing bezpośredni
Wykonawca:
WCRS
Adresaci:
Potencjalni krwiodawcy
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
19.07.2022
Nie jesteśmy twoim śmietnikiem
-
18.07.2022
Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom