Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Praca i polityka zatrudnienia, Równouprawnienie i tolerancja, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 14.04.2021
…because the Baker hired Simone…
W niedzielę, 21 marca 2021 roku, obchodziliśmy Światowy Dzień Zespołu Downa. Z tej okazji swoją premierę miała międzynarodowa kampania społeczna organizacji CoorDown, zachęcająca pracodawców do zatrudniania osób z zespołem Downa.
Twórcy kampanii, agencja SMALL, namówili Stinga, by ten – na potrzeby projektu – zaśpiewał piosenkę, będącą komentarzem do spotu. W efekcie powstał skomponowany na wzór dziecięcej wyliczanki, kapitalny kawałek, w prosty sposób ukazujący nie tylko korzyści płynące z „wkluczania wykluczonych”, ale też łańcuch dobra, który się za tym kryje:
Nazwa kampanii:
The Hiring Chain
Czas:
2021.3.15
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
CoorDown
Media:
film, song
Wykonawca:
SMALL, United States; Sting
Hasło kampani:
#HiringChain, #WDSD21
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.10.2024
Po prostu się rusz!
-
04.10.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
04.10.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
02.10.2024
Pomarańcza