Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Praca i polityka zatrudnienia, Równouprawnienie i tolerancja, Organizacje pozarządowe / NGO
…because the Baker hired Simone…
W niedzielę, 21 marca 2021 roku, obchodziliśmy Światowy Dzień Zespołu Downa. Z tej okazji swoją premierę miała międzynarodowa kampania społeczna organizacji CoorDown, zachęcająca pracodawców do zatrudniania osób z zespołem Downa.
Twórcy kampanii, agencja SMALL, namówili Stinga, by ten – na potrzeby projektu – zaśpiewał piosenkę, będącą komentarzem do spotu. W efekcie powstał skomponowany na wzór dziecięcej wyliczanki, kapitalny kawałek, w prosty sposób ukazujący nie tylko korzyści płynące z „wkluczania wykluczonych”, ale też łańcuch dobra, który się za tym kryje:
Nazwa kampanii:
The Hiring Chain
Czas:
2021.3.15
Nadawca:
CoorDown
Media:
film, song
Wykonawca:
SMALL, United States; Sting
Hasło kampani:
#HiringChain, #WDSD21
zobacz także
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
06.07.2025slider
Młodzi ludzie najbardziej samotni