7 / 10
Firmowe smycze, długopisy – szybko podzielają los dziesiątek innych gadżetów, zapomnianych i w bezładzie magazynowanych w biurach i szufladach. Trudniej natomiast wymazać z pamięci prezent jakim nowozelandzka organizacja Alzheimer’s New Zealand przypomniała o codziennych problemach osób dotkniętych chorobą Alzheimera. BBDO zaprojektowała pendrive’a zamkniętego w gumce do ścierania, na której umieszczono hasło kampanii: „Alzheimer’s erasers your memories. Save them.” („Choroba Alzheimera wymazuje Twoje wspomnienia. Zachowaj je”). Na drugiej stronie gumki umieszczono natomiast logo Alzheimer’s New Zealand, oraz adres strony internetowej, na której można dowiedzieć się więcej o problemie oraz wesprzeć działalność organizacji.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Przerwij przerwę
-
06.06.2023
Pogrzeb w Katarze
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
25.05.2023
Dog save the King!