Firmowe smycze, długopisy – szybko podzielają los dziesiątek innych gadżetów, zapomnianych i w bezładzie magazynowanych w biurach i szufladach. Trudniej natomiast wymazać z pamięci prezent jakim nowozelandzka organizacja Alzheimer’s New Zealand przypomniała o codziennych problemach osób dotkniętych chorobą Alzheimera. BBDO zaprojektowała pendrive’a zamkniętego w gumce do ścierania, na której umieszczono hasło kampanii: „Alzheimer’s erasers your memories. Save them.” („Choroba Alzheimera wymazuje Twoje wspomnienia. Zachowaj je”). Na drugiej stronie gumki umieszczono natomiast logo Alzheimer’s New Zealand, oraz adres strony internetowej, na której można dowiedzieć się więcej o problemie oraz wesprzeć działalność organizacji.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.01.2025
Seniorzy, którzy nie istnieją
-
17.01.2025
Świat się nie zawali
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu