logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Balony niszczą domy
08.07.2011
Tematy: Kampanie, Brazylia, Ekologia i środowisko, Obronność i bezpieczeństwo

Balony niszczą domy



W Brazylii w miesiącach wakacyjnych puszczanie samopas ogromnych, wypełnionych gorącym powietrzem balonów jest niezwykle popularną zabawą. Wiele z nich spada na ulice i budynki mieszkalne, powodując pożary i doprowadzając do poważnych zniszczeń.

Jednym z miast borykających się z tym problemem jest Diadema w stanie São Paulo. Miasto to było zleceniodawcą kampanii, którą przygotowała i wykonała agencja Paz Comunicaçao Estratégica.

Bardzo ładne billboardy pokazywały wielkie, buchające ogniem balony w kształcie samochodu lub domu, by pokazać potencjalne konsekwencje tej pozornie niewinnej rozrywki.

„These who release balloons don’t know where they may fail” („Ci, którzy puszczają balony, nie wiedzą, gdzie one spadną”) i „Release balloons may destroy houses, forests and even lives” („Wypuszczone balony mogą niszczyć domy, lasy, a nawet życie”) – ostrzegały hasła kampanii.
M. Czerwińska



Nazwa kampanii:
Balloons
Czas:
2011.7.1 - 2011.7.31
Nadawca:
Diadema
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Paz Comunicaçao Estratégica
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Those who release balloons don't know where it may fall. Release balloons may destroy houses, forests and even lives. (Ci, którzy puszczają balony, nie wiedzą, gdzie one spadną. Wypuszczone balony mogą niszczyć domy, lasy, a nawet życie)





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek