logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > „Bądź bezpieczny” w galeriach handlowych
30.09.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

„Bądź bezpieczny” w galeriach handlowych



GOPR (Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe) przy współudziale PZU organizują cykl spotkań pod hasłem „Bądź bezpieczny” i zapraszają do centrów handlowych w 6 największych polskich miastach. Akcja ma popularyzować bezpieczne zachowania i zasady udzielania pierwszej pomocy. O tym, jak ważna jest edukacja w tym zakresie, przypominają statystyki GOPR, które w ubiegłym roku przeprowadziło w polskich górach 5288 interwencji, wypraw i akcji ratunkowych. To o 1000 interwencji więcej niż w 2008 r., gdy GOPR było wzywane na ratunek 4129 razy. W 2009 r. 37 wypadków było śmiertelnych. Najczęstszą przyczyną nieszczęśliwych zdarzeń jest brawura oraz nieprzestrzeganie zasad bezpiecznego zachowania na górskich szlakach. Dlatego akcja „Bądź bezpieczny”, która ma edukować turystów wybierających się w góry, a także uczyć bezpiecznych zachowań w innych sytuacjach życia codziennego.

W programie imprez „Bądź bezpieczny” są prezentacje, szkolenia z pierwszej pomocy i spotkania z zawodowymi ratownikami GOPR. Możliwe bedzie sprawdzenia swoich umiejętności na balonie wspinaczkowym, ustawianym przed galeriami handlowymi oraz na symulatorze jazdy w trudnych warunkach. Dla dzieci przygotowano zabawy i konkursy.

W każdej galerii handlowej będzie można odwiedzić stoisko PZU i wykupić ubezpieczenie: „Bezpiecznie na drodze z PZU”, „Bezpieczne dzieci z PZU” oraz „Bezpieczny turysta z PZU”.

Imprezy promujące będą organizowane przez cały październik i listopad. Cykl spotkań rozpoczyna dwudniowa impreza w Galerii Łódzkiej 2 października br. Kolejne imprezy odbędą się zgodnie z harmonogramem:
– 09-10.10.2010 – Galeria Nowy Świat w Rzeszowie
– 16-17.10.2010 – Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu
– 23-24.10.2010 – Galeria Bałtycka w Gdańsku
– 06-07.11.2010 – Galeria Krakowska w Krakowie
– 20-21.11.2010 – Stary Browar w Poznaniu

PZU i GOPR prowadzą wspólne działania prewencyjne od 2005 roku. Grupa PZU wspiera realizację działań statutowych GOPR, czyli zwiększenie bezpieczeństwa w górach, zapobieganie wypadkom i ochronę środowiska górskiego.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek