Zakończył się VI Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. W konferencji, która odbyła się w dniach 17-18 listopada w Hotelu Rzeszów, wzięło udział ponad 180 osób.
Tematem przewodnim tegorocznego spotkania przeznaczonego dla samorządowców, instytucji oraz firm współpracujących w zakresie promocji z samorządami była problematyka badań. Uczestnicy konferencji wspólnie analizowali wyzwania, przed jakimi stoją samorządowcy w obliczu marketingu miejsc. Eksperci twierdzili, że badania marketingowe są warunkiem stworzenia skutecznej strategii promocyjnej, ponieważ musi być ona na nich oparta. Dzięki wystąpieniu dr Anny Miotk, Dyrektor ds. komunikacji PBI, uczestnicy mogli poznać zasady dobrego pomiaru działań komunikacyjnych, wśród których trzeba wymienić wybór kanałów komunikacji, wyznaczenie mierzalnych celów, optymalizacja i samo dokonanie pomiaru. Maciej Łaski, Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego podkreślał, że przeciętny internauta na reklamę graficzną poświęca jedną sekundę swojego czasu, a na video lub blog dwie minuty, dlatego skutecznym sposobem promocji jest korzystanie z pomocy influencerów i blogerów. Krzysztof Zajączkowski z Departamentu Promocji i Współpracy Gospodarczej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego na przykładzie otwarcia Muzeum Ulmów w Markowej mówił o promocji regionu poprzez organizację lokalnego wydarzenia o zasięgu globalnym. Pozytywne strony promocji miasta poprzez wydarzenia sportowe przedstawił z kolei Kamil Czyż, zastępca dyrektora Wydziału Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urzędu Miasta Rzeszowa.
W czasie spotkania, podobnie jak w ubiegłym roku, przyznano również nagrody „Cyfrowy Samorząd 2016”. Pierwsze miejsce zajęła Gmina Wielopole Skrzyńskie. Na drugim miejscu uplasowała się Gmina Miasta Sanoka, a statuetkę za miejsce trzecie odebrali przedstawiciele Powiatu Ropczycko-Sędziszowskiego.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS