logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Azjatycka marionetka
18.07.2010
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Walka z przemocą

Azjatycka marionetka



Młoda kobieta o dalekowschodnich rysach siedzi na łóżku ubrana w koszulę nocną. Wzrok ma nieobecny, a jej kończyny zwisają bezwładnie, podtrzymywane jedynie przez sznurki. Zmuszana do prostytucji, pozbawiona godności i wolności. Jest marionetką w rękach tego, który ją kupił i wzbogaca się na jej krzywdzie.

Twórcami kampanii prasowej przeprowadzonej w wakacje br., która ma na celu zwiększenie świadomości społecznej na temat handlu ludźmi w krajach azjatyckich, są członkowie The Blind Project. Powstanie tej organizacji zainicjowało kilku pracowników nowojorskich agencji reklamowych, którzy wybrali się we wspólną podróż do Tajlandii i Kambodży, by na własne oczy zobaczyć ciemną stronę tamtejszej rzeczywistości.

TBP poza działalnością edukacyjną w USA zajmuje się także współpracą z lokalnymi ośrodkami pomocy w południowowschodniej Azji. Prowadzi również akcję Be A Biographer, skierowaną do wszystkich, którzy chcieliby pomóc ofiarom przymusowej prostytucji w przedstawieniu historii swojego życia. Artyści (profesjonaliści i amatorzy) tworzą projekty, inspirowane opowieściami beneficjentów działań TBP.
A. Postek



Nazwa kampanii:
Marionette
Czas:
2010.7.11 - 2010.7.31
Nadawca:
The Blind Project
Media:
Prasa
Wykonawca:
The Blind Project
Adresaci:
Czytelnicy prasy, osoby dorosłe
Hasło kampani:
Sex trafficking took more than her dignity. It took away her freedom (Handel ludźmi w celach seksualnych zabrał jej więcej niż godność. Zabrał jej wolność)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek