Młoda kobieta o dalekowschodnich rysach siedzi na łóżku ubrana w koszulę nocną. Wzrok ma nieobecny, a jej kończyny zwisają bezwładnie, podtrzymywane jedynie przez sznurki. Zmuszana do prostytucji, pozbawiona godności i wolności. Jest marionetką w rękach tego, który ją kupił i wzbogaca się na jej krzywdzie.
Twórcami kampanii prasowej przeprowadzonej w wakacje br., która ma na celu zwiększenie świadomości społecznej na temat handlu ludźmi w krajach azjatyckich, są członkowie The Blind Project. Powstanie tej organizacji zainicjowało kilku pracowników nowojorskich agencji reklamowych, którzy wybrali się we wspólną podróż do Tajlandii i Kambodży, by na własne oczy zobaczyć ciemną stronę tamtejszej rzeczywistości.
TBP poza działalnością edukacyjną w USA zajmuje się także współpracą z lokalnymi ośrodkami pomocy w południowowschodniej Azji. Prowadzi również akcję Be A Biographer, skierowaną do wszystkich, którzy chcieliby pomóc ofiarom przymusowej prostytucji w przedstawieniu historii swojego życia. Artyści (profesjonaliści i amatorzy) tworzą projekty, inspirowane opowieściami beneficjentów działań TBP.
A. Postek
zobacz także
-
19.05.2025Kampanie
Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy