logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Walka z przemocą
   ──────  18.07.2010

Azjatycka marionetka



Młoda kobieta o dalekowschodnich rysach siedzi na łóżku ubrana w koszulę nocną. Wzrok ma nieobecny, a jej kończyny zwisają bezwładnie, podtrzymywane jedynie przez sznurki. Zmuszana do prostytucji, pozbawiona godności i wolności. Jest marionetką w rękach tego, który ją kupił i wzbogaca się na jej krzywdzie.

Twórcami kampanii prasowej przeprowadzonej w wakacje br., która ma na celu zwiększenie świadomości społecznej na temat handlu ludźmi w krajach azjatyckich, są członkowie The Blind Project. Powstanie tej organizacji zainicjowało kilku pracowników nowojorskich agencji reklamowych, którzy wybrali się we wspólną podróż do Tajlandii i Kambodży, by na własne oczy zobaczyć ciemną stronę tamtejszej rzeczywistości.

TBP poza działalnością edukacyjną w USA zajmuje się także współpracą z lokalnymi ośrodkami pomocy w południowowschodniej Azji. Prowadzi również akcję Be A Biographer, skierowaną do wszystkich, którzy chcieliby pomóc ofiarom przymusowej prostytucji w przedstawieniu historii swojego życia. Artyści (profesjonaliści i amatorzy) tworzą projekty, inspirowane opowieściami beneficjentów działań TBP.
A. Postek


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Marionette
Czas:
2010.7.11 - 2010.7.31
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
The Blind Project
Media:
Prasa
Wykonawca:
The Blind Project
Adresaci:
Czytelnicy prasy, osoby dorosłe
Hasło kampani:
Sex trafficking took more than her dignity. It took away her freedom (Handel ludźmi w celach seksualnych zabrał jej więcej niż godność. Zabrał jej wolność)





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


  • 18.09.2023

    Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej


  • 14.09.2023

    Najlepsze czasy dla potworów


  • 13.09.2023

    Magiczne pudełko


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek