logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Aż parzy w dłonie
10.05.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Indie, Ekologia i środowisko, Organizacje pozarządowe / NGO

Aż parzy w dłonie



Parująca herbata jest wspaniała. Podobnie kawa. Zupa. Albo hamburger. Zdecydowanie nie wspaniały jest za to fakt, że od początku XXI wieku aż 16 lat okazało się najgorętszymi sezonami w skali globalnej od czasu, gdy rozpoczęto instrumentalne pomiary temperatury, czyli od drugiej połowy XIX wieku.

Indyjska kampania Too Hot to Handle, zrealizowana na zamówienie pozarządowej organizacji Mukul Madhav Foundation, miała swoją premierę podczas tegorocznego Światowego Dnia Ziemi. Za pomocą prostego chwytu wizualnego ostrzega przed lekceważeniem coraz bardziej palących – dosłownie! – oznak globalnego ocieplenia.

NGO Indie światowy dzień ziemi Ekologia i środowisko globalne ocieplenie digital klimat zmiany klimatyczne kryzys klimatyczny katastrofa klimatyczna


Nazwa kampanii:
Too Hot to Handle
Czas:
2023.4
Nadawca:
Mukul Madhav Foundation
Media:
digital
Wykonawca:
Schbang for Good, India
Hasło kampani:
#WorldEarthDay





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek