Aż parzy w dłonie
Parująca herbata jest wspaniała. Podobnie kawa. Zupa. Albo hamburger. Zdecydowanie nie wspaniały jest za to fakt, że od początku XXI wieku aż 16 lat okazało się najgorętszymi sezonami w skali globalnej od czasu, gdy rozpoczęto instrumentalne pomiary temperatury, czyli od drugiej połowy XIX wieku.
Indyjska kampania Too Hot to Handle, zrealizowana na zamówienie pozarządowej organizacji Mukul Madhav Foundation, miała swoją premierę podczas tegorocznego Światowego Dnia Ziemi. Za pomocą prostego chwytu wizualnego ostrzega przed lekceważeniem coraz bardziej palących – dosłownie! – oznak globalnego ocieplenia.
Nazwa kampanii:
Too Hot to Handle
Czas:
2023.4
Nadawca:
Mukul Madhav Foundation
Media:
digital
Wykonawca:
Schbang for Good, India
Hasło kampani:
#WorldEarthDay
zobacz także
-
06.07.2025slider
Młodzi ludzie najbardziej samotni
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?