logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > AXA wspiera mamy trzeci raz
25.03.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

AXA wspiera mamy trzeci raz



Rozpoczęła się 3.edycja programu „Wspieramy Mamy”, realizowanego przez Grupę AXA. Jego głównym celem jest pomoc finansowa i merytoryczna organizacjom pozarządowym oraz grupom nieformalnym działającym na rzecz matek w Polsce. Ambasadorem programu jest Ewa Gorzelak – aktorka telewizyjna i teatralna.

Elementem programu jest konkurs grantowy, w którym mogą wziąć udział fundacje, stowarzyszenia oraz grupy nieformalne z całej Polski. Należy przygotować projekt, który dotyczy rozwiązywania problemów współczesnych mam. Może mieć on zasięg lokalny, regionalny lub ogólnopolski.

Nagrodami są dotacje w wysokości od 5 000 do 13 000 zł. Wnioski można składać do 30 kwietnia 2009 r. (decyduje data stempla pocztowego). Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 30 maja br.

Dotacje zostaną przyznane na realizację projektów, które: dotyczą szeroko rozumianego zagadnienia macierzyństwa (np. matki na rynku pracy, matki w trudnej sytuacji życiowej) oraz mają jasno określony cel, dobrze zaplanowane działania i rezultaty, a także przyczynią się do poprawy sytuacji społecznej lub ekonomicznej matek.

– Mamy nadzieję, że w 209 r. program kolejny raz wzbudzi zainteresowanie fundacji i stowarzyszeń, zwłaszcza, że wciąż dostrzegamy wiele problemów, z którymi muszą radzić sobie młode mamy. Dzięki wsparciu AXA zrealizowano już wiele ciekawych i potrzebnych projektów, ale to wciąż kropla w morzu potrzeb. Dlatego z pełnym przekonaniem podjąłem decyzję o kontynuowaniu programu – powiedział Maciej Szwarc, Prezes AXA Polska.

W ciągu dwóch lat trwania programu swoje projekty zgłosiło ponad 250 organizacji. Nagrodzonych dotychczas 16 organizacji. W tym roku po raz pierwszy jednego z laureatów wybiorą pracownicy AXA.

Szczegóły konkursu dostępne są na stronie www.wspieramymamy.pl
M. Czerepak








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek