Awans w najważniejszej roli – taty
Badania wykazują, że zaangażowane ojcostwo jest istotnym czynnikiem przeciwdziałania przestępczości. Dlatego Tato net. inspiruje mężczyzn do przeżywania ojcostwa jako pasji oraz najważniejszej kariery życia. W grudniu 2017 rozpoczęła się kampania „Zawsze można być lepszym ojcem”. Za jej realizację odpowiadają Telescope, Eura7 i Papaya Films.
Hasłem „Zawsze można być lepszym ojcem” Tato.Net chce przekonać, że niezależnie od sytuacji rodzinnej, ilości dzieci, pracy i przeszłości, należy starać się o wyższą jakość swojego ojcostwa. Prowadzona przez Fundację im. św. Cyryla i Metodego wiodąca w Europie inicjatywa upowszechnia wiedzę na temat wpływu kontaktów ojca z dzieckiem oraz ich jakości na ryzyko zachowań przestępczych i problemów z prawem
Z myślą o dążeniu do idealnego rodzicielstwa przygotowano m.in. specjalny landing page: www.lepszy.tato.net, gdzie po zarejestrowaniu się do społeczności Tato.Net można za darmo otrzymać książkę „Wspólne odkrywanie świata”.
Życie to rozwój. Wciąż trenujemy, edukujemy, zmieniamy się by być coraz lepszymi w naszych różnych życiowych rolach. Również ojcostwa można się uczyć całe życie, zawsze jest przestrzeń aby stać się lepszym tatą, lepszym człowiekiem. To nowoczesne, odpowiedzialne podejście do rodzicielstwa – mówi Malina Wieczorek Telescope Director.
Kampania ATL obejmuje telewizję, kino, radio, internet, outdoor, ekrany LED. Ambasadorami przedsięwzięcia są: Radosław Pazura, Paweł Królikowski, Krzysztof Ziemie i Przemysław Babiarz.Za działania kreatywne odpowiada agencja Telescope, spot w reżyserii Weroniki Ławniczak, wyprodukowała Papaya Films. Sesję fotograficzną do druku przygotował Radek Polak. Za działania w internecie odpowiada Eura7
Komunikacja w internecie prowadzona będzie na Facebooku, Instagramie i Twitterze. W projekt zaangażowani zostali także bloggerzy. Za działania te odpowiada agencja komunikacji marketingowej Abanana.
W ramach kampanii przeprowadzone zostaną również szkolenia, których celem jest przygotowanie praktyków do efektywnej pracy z osadzonymi oraz ojcami mającymi w przeszłości konflikt z prawem. 19 grudnia w Warszawie, odbyła się konferencja Navi- TATA sposób na przeciwdziałanie przyczynom przestępczości
Lęk przed ojcostwem dotyka wielu. Misją Tato.Net jest pomagać w kształtowaniu postawy świadomego i odpowiedzialnego ojcostwa wśród współczesnych mężczyzn. W związku z ogromną odpowiedzialnością spoczywającą na barkach każdego z ojców, realizatorzy kampanii zachęcają do podzielenia się powyższą informacją z czytelnikami.
Działania otrzymały dofinansowanie ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej – Funduszu Sprawiedliwości
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów