Jest noc. Ten sam napastnik atakuje równocześnie Martina Scorsese, Eltona Johna oraz Mario Bros. Przestępcą jest każdy kto nielegalnie ściąga z internetu filmy, muzykę, gry.
Trzy, dobrze wszystkim znane postaci ze świata show biznesu są bohaterami kampanii „Don’t take part in the crime” (Nie bierz udziału w przestępstwie), która przestrzega „Illegal downloading kills games / cinema / music” (Nielegalne ściąganie zabija gry / kino / muzykę).
Agencja JWT z Tunezji, postanowiła zwizualizować i nadać materialną formę przestępstwu nielegalnego ściągania aplikacji z internetu. Dlatego kreacja przedstawiają downloading jako rzeczywisty atak na trzy ikony pop kultury: Mario – reprezentującego świat gier komputerowych, Martina Scorsese – kinematografię oraz Eltona Johna – przemysł muzyczny.
Kampanię zrealizowano na zlecenie Stowarzyszenia Ochrony Praw Autorskich (Association de Defense des Droits d’aAuteurs) w Tunezji.
Maria Kotowska
zobacz także
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
14.04.2025Kreacje / printy
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
28.03.2025Kreacje / printy
Strzelanina
-
26.03.2025Kreacje / printy
Znikający świergot
-
24.03.2025Kreacje / printy
Konkretna ochrona