logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Atak na Martina Scorsese i Eltona Johna
21.05.2012
Tematy: Kreacje / printy

Atak na Martina Scorsese i Eltona Johna



Jest noc. Ten sam napastnik atakuje równocześnie Martina Scorsese, Eltona Johna oraz Mario Bros. Przestępcą jest każdy kto nielegalnie ściąga z internetu filmy, muzykę, gry.

Trzy, dobrze wszystkim znane postaci ze świata show biznesu są bohaterami kampanii „Don’t take part in the crime” (Nie bierz udziału w przestępstwie), która przestrzega „Illegal downloading kills games / cinema / music” (Nielegalne ściąganie zabija gry / kino / muzykę).

Agencja JWT z Tunezji, postanowiła zwizualizować i nadać materialną formę przestępstwu nielegalnego ściągania aplikacji z internetu. Dlatego kreacja przedstawiają downloading jako rzeczywisty atak na trzy ikony pop kultury: Mario – reprezentującego świat gier komputerowych, Martina Scorsese – kinematografię oraz Eltona Johna – przemysł muzyczny.

Kampanię zrealizowano na zlecenie Stowarzyszenia Ochrony Praw Autorskich (Association de Defense des Droits d’aAuteurs) w Tunezji.
Maria Kotowska








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 14.04.2025Kreacje / printy

    Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów

  • 28.03.2025Kreacje / printy

    Strzelanina

  • 26.03.2025Kreacje / printy

    Znikający świergot

  • 24.03.2025Kreacje / printy

    Konkretna ochrona

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek