Ludzie zatopieni w asfalcie, zastygli w bezruchu w przerażających pozach, brudni i obdarci. To efekt procesu „asfaltyzacji”, który w metaforyczny sposób ukazuje sytuację bezdomnych, żyjących w ciężkich warunkach. Ludzie, dla których ulica jest domem, pozostają niezauważeni przez przechodniów, dosłownie wtapiają się w otoczenie. Wchłonięci przez ulice nie mają możliwości ani środków, aby zmienić swoją sytuację.
Kampania Stowarzyszenia Samusocial zrealizowana przez agencję Publicis Conseil ma uświadomić, że im dłużej człowiek żyje na ulicy tym trudniej mu się wyrwać ze skrajnej biedy i bezdomności (The longer you live on the streets, the harder it is to get off it.). Organizacja Samusocial, założona w 1993r. przez dr. Xaviera Emmanuelli, początkowo działała tylko w Paryżu. Teraz swoim zasięgiem obejmuje większość Francji, a także inne kraje europejskie. Jej główną misją jest poszukiwanie nowych metod walki z wykluczeniem społecznym, a przedstawiona kreacja jest tego przykładem.
P.Cieślikiewicz
zobacz także
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz
-
21.10.2025Kreacje / printy
Żeby tylko nie przegrali…
-
21.10.2025Kreacje / printy
Odłączeni
-
21.10.2025Kreacje / printy
Kula śniegowa



