logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Architekci mimo woli
16.11.2022
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Boliwia, Pomoc społeczna, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO

Architekci mimo woli



Ubóstwo i drastyczne nierówności społeczne to jedne z największych problemów, jakie nękają współczesną Boliwię. A władze kraju niespecjalnie radzą sobie z tymi wyzwaniami.

Kampania społeczna Architects (Architekci) została zrealizowana na zamówienie organizacji pozarządowej Techo Bolivia, która koncentruje swoje wysiłki na zapewnianiu dachu nad głową najbardziej potrzebującym. Od typowych kampanii pomocowych różni ją jednak nieoczywiste ujęcie kryzysu bezdomności i osób nim dotkniętych. Zamiast zagubionych i bezradnych ludzi, oczekujących na pomoc, która nadejdzie z zewnątrz, oglądamy prawdziwych herosów, którzy dosłownie „wzięli sprawy w swoje ręce”, zostali architektami mimo woli i z dostępnych materiałów zbudowali tymczasowe schronienie. Choć tak skonstruowane domy mają charakter prowizoryczny, bohaterowie kampanii traktują je jako powód do dumy – stoją wyprostowani, pewni siebie, z rękami w kieszeniach. Ubóstwo nawet przez chwilę nie odebrało im siły i godności.

NGO pomoc społeczna walka z wykluczeniem społecznym osoby bezdomne print dom Boliwia osoby w kryzysie bezdomności budownictwo ubóstwo


Nazwa kampanii:
Architects
Czas:
2022.9
Nadawca:
TECHO, Techo Bolivia
Media:
print
Wykonawca:
Humano, Bolivia





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek