logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Jordan, Ekologia i środowisko
   ──────  21.09.2008

Apokaliptyczna Jordania



Królestwo Jordanii chlubi się zabytkowymi budowlami wpisanymi na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Do głównych atrakcji turystycznych tego kraju należą Petra z zespołem świątyń, grobowców i domów wykutych w skale, twierdze krzyżowców w Al-Karak i As-Szaubak, góra Nebo (Dżabal Naba) – miejsce śmierci Mojżesza, a wzdłuż Rowu Jordanu prowadzi szlak pielgrzymkowy do Mekki.

Kampania "Don’t litter" z września br. zachęca do większej troski o wizerunek kraju – do dbania o jego czystość. Przedstawia charakterystyczne kolumny wykonane ze śmieci i otoczone śmieciami. Sprawcami zanieczyszczeń środowiska są zarówno turyści, jak i sami Jordańczycy nie dbający wystarczająco o zabytki, które, gdy stracą swoje piękno, przestaną przyciągać zagranicznych gości, którzy z kolei napędzają dochodową gałąź jordańskiej gospodarki, czyli turystykę.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Don’t litter
Czas:
2008.9.15 - 2008.9.30
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Jordan
Nadawca:
Royal Society for the Conservation of Nature
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Team/Y&R
Adresaci:
Społeczeństwo Jordanii
Hasło kampani:
Let’s not ruin the image of Jordan





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek