logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Animowani artyści ratują świat
05.07.2013
Tematy: Kampanie, Brazylia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna, Wolontariat

Animowani artyści ratują świat

Your browser does not support the video tag.


Ładna animacja przygotowana wspólnie przez dziewięciu brazylijskich artystów. Plejada kolorowych dobrych duchów, stworzona przez ich realne odpowiedniki przy odpowiednim wyeksponowaniu cech indywidualnych każdego z nich, sprawia, że cała opowieść kończy się szczęśliwie.

Film przy użyciu łatwej do odszyfrowania metafory opowiada historię chłopca i jego psa, którzy zostają ocaloneni dzięki pomocy dziewięciu pozytywnych postaci reprezentujących realnych artystów, takich jak: Clan vfx, Manoel, Quiterio, Lambuja, Eli, Gra Mattar, Fernanda Guedes, Techno Image i Sone.

Kampania została zrealizowana przez brazylijski odział Czerwonego Krzyża w partnerstwie z agencją Age Isobar i porusza kwestię potrzeby zaangażowania się we współpracę z tą organizacją, która pomimo swojej rozpoznawalnej na całym świecie marki, do skutecznego osiągania celów potrzebuje wsparcia osób z zewnątrz. W świecie wirtualnego lajkowania szczytnych idei coraz mniejszy procent społeczeństwa pamięta o rzeczywistym wkładzie i zaangażowaniu się w działalność organizacji trzeciego sektora.

Sam animowany spot zrealizowany na potrzeby akcji jest rezultatem pracy zbiorowej. Hasło projektu „Właśnie tak działa Czerwony Krzyż. Potrzebujemy współpracy każdego. Zostań wolontariuszem”("That’s the way the Red Cross works. We need the cooperation of everyone. Be a volunteer") – zachęca do współpracy nowe, kolorowe i niepowtarzalne postaci.

Na długiej liście celów i zadań Czerwonego Krzyża znajduje się m.in. udzielanie pomocy humanitarnej w czasie klęsk i wojen, docieranie z pomocą socjalną i nauką pierwszej pomocy do odbiorców czy promowanie idei honorowego krwiodawstwa lub rozpowszechnianie znajomości międzynarodowego prawa konfliktów zbrojnych.

Marta Reutt



Nazwa kampanii:
Artist crowdsourcing
Czas:
2013.4.16 - 2013.5.16
Nadawca:
Brasilian Red Cross
Media:
Internet, telewizja
Wykonawca:
Age Isobar (São Paulo)
Adresaci:
Osoby nieudzielające się wolontariacko
Hasło kampani:
That’s the way the Red Cross works. We need the cooperation of everyone. Be a volunteer. (Właśnie tak działa Czerwony Krzyż. Potrzebujemy współpracy każdego. Zostań wolontariuszem)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek