Mała Ashamoni z Bangladeszu codziennie rano wstaje przed wschodem słońca i jako pierwsza dociera na najlepsze wysypisko śmieci w okolicy, by pomóc swojej rodzinie.
Animowany spot kończy się zdjęciem prawdziwej dziewczynki. To nie bajka. Ashamoni istnieje naprawdę, a dzięki szwedzkiej organizacji Läkarmissionen uczy się czytać, pisać i liczyć, i dzięki temu w przyszłości będzie miała szansę wyrwać się z biedy.
Läkarmissionen jest fundacją działającą na całym świecie od 1958 roku. Razem z lokalnymi partnerami pomaga ludziom w zakresie opieki społecznej, edukacji oraz w usamodzielnieniu się.
Katarzyna Zawadzka
Nazwa kampanii:
Ashamoni
Czas:
2011.8.20
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Szwecja
Nadawca:
Läkarmissionen
Media:
Internet
Wykonawca:
Jack Russel (Stockholm)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Act now to change the future for vulnerable people (Zrób coś już teraz, by zmienić przyszłość potrzebujących)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy