Mała Ashamoni z Bangladeszu codziennie rano wstaje przed wschodem słońca i jako pierwsza dociera na najlepsze wysypisko śmieci w okolicy, by pomóc swojej rodzinie.
Animowany spot kończy się zdjęciem prawdziwej dziewczynki. To nie bajka. Ashamoni istnieje naprawdę, a dzięki szwedzkiej organizacji Läkarmissionen uczy się czytać, pisać i liczyć, i dzięki temu w przyszłości będzie miała szansę wyrwać się z biedy.
Läkarmissionen jest fundacją działającą na całym świecie od 1958 roku. Razem z lokalnymi partnerami pomaga ludziom w zakresie opieki społecznej, edukacji oraz w usamodzielnieniu się.
Katarzyna Zawadzka
Nazwa kampanii:
Ashamoni
Czas:
2011.8.20
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Szwecja
Nadawca:
Läkarmissionen
Media:
Internet
Wykonawca:
Jack Russel (Stockholm)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Act now to change the future for vulnerable people (Zrób coś już teraz, by zmienić przyszłość potrzebujących)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.04.2024
Najlepszy przyjaciel sadysty
-
17.04.2024
Gotujemy się na dobre
-
16.04.2024
Wykonane przez nas
-
12.04.2024
Zabójcze trendy
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem
-
11.04.2024
Bo będzie bolało!