Mała Ashamoni z Bangladeszu codziennie rano wstaje przed wschodem słońca i jako pierwsza dociera na najlepsze wysypisko śmieci w okolicy, by pomóc swojej rodzinie.
Animowany spot kończy się zdjęciem prawdziwej dziewczynki. To nie bajka. Ashamoni istnieje naprawdę, a dzięki szwedzkiej organizacji Läkarmissionen uczy się czytać, pisać i liczyć, i dzięki temu w przyszłości będzie miała szansę wyrwać się z biedy.
Läkarmissionen jest fundacją działającą na całym świecie od 1958 roku. Razem z lokalnymi partnerami pomaga ludziom w zakresie opieki społecznej, edukacji oraz w usamodzielnieniu się.
Katarzyna Zawadzka
Nazwa kampanii:
Ashamoni
Czas:
2011.8.20
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Szwecja
Nadawca:
Läkarmissionen
Media:
Internet
Wykonawca:
Jack Russel (Stockholm)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Act now to change the future for vulnerable people (Zrób coś już teraz, by zmienić przyszłość potrzebujących)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki