logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy, Kampanie, Kraje, Wielka Brytania, Walka z przemocą
   ──────  02.07.2018

Anglicy (prze) grają to ona dostaje!



Jak odreagować emocje po przegranym meczu? „Jeśli Anglicy dostaną, to ona również” – alarmującym hasłem kampanii społecznej J Walter Thompson London informuje o przerażających wskaźnikach przemocy domowej. Jak podają brytyjskie statystyki „Przegrany mecz piłkarskiej drużyny narodowej ma związek ze wzrostem przemocy domowej aż o 38 proc.”

Jak podaje National Centre for Domestic Violence – organizacja wspierająca ofiary przemocy domowej w Anglii – kiedy trwa mecz piłkarskiej drużyny narodowej wzrost wskaźników przemocy domowej szacuje się o 26% ; w przypadku zaś przegranego meczu, liczba wzrasta aż o 38%”.

Wymownym wyrazem przerażającej sytuacji w Anglii stały się plakaty kampanii realizowanej pod hasłem „If England get beaten, so will she” . Krew narysowana na ustach kobiety, układa się w czerwony krzyż świętego Jerzego na białym polu – angielską flagę. Odwołując się do wzburzonych emocji kibiców – głównych sprawców przemocy domowej – twórcy kampanii uwidaczniają przemoc odgrywaną na rodzinnej murawie.

Plakaty  przygotowano w kolejnych wersjach – uwzględniając kształt flag Japonii oraz Szwajcarii.

If Switzerland get beaten, so will she.Worldwide, #DomesticViolence spikes around football, with a 26% increase in…

Opublikowany przez National Centre for Domestic Violence – NCDV Wtorek, 3 lipca 2018

If Japan get beaten, so will she.Worldwide, #DomesticViolence spikes around football, with a 26% increase in #England…

Opublikowany przez National Centre for Domestic Violence – NCDV Poniedziałek, 2 lipca 2018

Kampania potrwa do końca piłkarskich mistrzostw świata w Rosji, obejmując druk, digital i nośniki OOH

Za kreację kampanii odpowiada agencja J Walter Thompson London, za zakup mediów Ocean Outdoor. Inicjatywę przygotowano dla organizacji  National Centre for Domestic Violence 

#DomesticViolence increases 26% when #England play. 38% if they lose.
For help with a protective injunction text 'NCDV’ to 60777 or call us on 0800 970 2070

Opublikowany przez National Centre for Domestic Violence – NCDV Wtorek, 10 listopada 2015

przemoc domowa   |  If England get beaten so will she   |  J Walter Thompson London   |  National Centre for Domestic Violence   | 


Nazwa kampanii:
"If England get beaten, so will she" 
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
National Centre for Domestic Violence
Media:
internet
Wykonawca:
Ocean Outdoor, J Walter Thompson London
Adresaci:
mieszkańcy Wielkiej Brytanii
Hasło kampani:
"If England get beaten, so will she" 





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 06.06.2023

    Przerwij przerwę


  • 06.06.2023

    Pogrzeb w Katarze


  • 05.06.2023

    Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 29.05.2023

    Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt


  • 25.05.2023

    Dog save the King!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek