logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Anglicy (prze) grają to ona dostaje!
02.07.2018
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Kraje, Wielka Brytania, Walka z przemocą

Anglicy (prze) grają to ona dostaje!



Jak odreagować emocje po przegranym meczu? „Jeśli Anglicy dostaną, to ona również” – alarmującym hasłem kampanii społecznej J Walter Thompson London informuje o przerażających wskaźnikach przemocy domowej. Jak podają brytyjskie statystyki „Przegrany mecz piłkarskiej drużyny narodowej ma związek ze wzrostem przemocy domowej aż o 38 proc.”

Jak podaje National Centre for Domestic Violence – organizacja wspierająca ofiary przemocy domowej w Anglii – kiedy trwa mecz piłkarskiej drużyny narodowej wzrost wskaźników przemocy domowej szacuje się o 26% ; w przypadku zaś przegranego meczu, liczba wzrasta aż o 38%”.

Wymownym wyrazem przerażającej sytuacji w Anglii stały się plakaty kampanii realizowanej pod hasłem „If England get beaten, so will she” . Krew narysowana na ustach kobiety, układa się w czerwony krzyż świętego Jerzego na białym polu – angielską flagę. Odwołując się do wzburzonych emocji kibiców – głównych sprawców przemocy domowej – twórcy kampanii uwidaczniają przemoc odgrywaną na rodzinnej murawie.

Plakaty  przygotowano w kolejnych wersjach – uwzględniając kształt flag Japonii oraz Szwajcarii.

If Switzerland get beaten, so will she.Worldwide, #DomesticViolence spikes around football, with a 26% increase in…

Opublikowany przez National Centre for Domestic Violence – NCDV Wtorek, 3 lipca 2018

If Japan get beaten, so will she.Worldwide, #DomesticViolence spikes around football, with a 26% increase in #England…

Opublikowany przez National Centre for Domestic Violence – NCDV Poniedziałek, 2 lipca 2018

Kampania potrwa do końca piłkarskich mistrzostw świata w Rosji, obejmując druk, digital i nośniki OOH

Za kreację kampanii odpowiada agencja J Walter Thompson London, za zakup mediów Ocean Outdoor. Inicjatywę przygotowano dla organizacji  National Centre for Domestic Violence 

#DomesticViolence increases 26% when #England play. 38% if they lose.
For help with a protective injunction text 'NCDV’ to 60777 or call us on 0800 970 2070

Opublikowany przez National Centre for Domestic Violence – NCDV Wtorek, 10 listopada 2015

przemoc domowa If England get beaten so will she J Walter Thompson London National Centre for Domestic Violence


Nazwa kampanii:
"If England get beaten, so will she" 
Nadawca:
National Centre for Domestic Violence
Media:
internet
Wykonawca:
Ocean Outdoor, J Walter Thompson London
Adresaci:
mieszkańcy Wielkiej Brytanii
Hasło kampani:
"If England get beaten, so will she" 





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek