logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Anglia bez imigrantów
11.07.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania

Anglia bez imigrantów



Muzeum Migracji to placówka z siedzibą w Londynie, która z jednej strony organizuje wystawy i kampanie, z drugiej zaś realizuje rozpisany na lata program edukacyjny, badający, w jaki sposób przemieszczanie się ludzi do i z Wielkiej Brytanii ukształtowało współczesnych Brytyjczyków – jako jednostki, społeczeństwo oraz jako naród.

– Migracja jest często postrzegana jako kwestia, która generuje podziały – mówi Matthew Plowright, dyrektor ds. komunikacji w Muzeum Migracji. – W rzeczywistości jest na odwrót. To coś, co nas wszystkich łączy. By unaocznić odbiorcom prawdziwość powyższej tezy, agencja kreatywna Wonderhood Studios zrealizowała kampanię, której podstawą stał się… skład angielskiej drużyny narodowej na Euro 2024. Jak się okazuje, praktycznie wszyscy jej reprezentanci mają migracyjne dziedzictwo – albo urodzili się za granicą, albo są dziećmi bądź wnukami imigrantów. Ba, nawet kapitan drużyny, Harry Kane, jest z pochodzenia (poprzez ojca) Irlandczykiem.

– Strategia polegała na tym, aby fani piłki nożnej zastanowili się, co by się stało z reprezentacją Anglii bez migracji i imigrantów – podkreślają Jack Croft i Stacey Bird, zastępcy dyrektorów kreatywnych w Wonderhood Studios. – I by od tego momentu wyrażali się bardziej pozytywnie na ten temat.

txt: Dorota Chrobak

outdoor rasizm Wielka Brytania


Nazwa kampanii:
Wonderhood Studios calls out racism with new Euro 2024 campaign
Czas:
2024.7
Nadawca:
Migration Museum
Media:
outdoor
Wykonawca:
Wonderhood Studios, United Kingdom





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek