Za tę kampanię agencja Saatchi&Saatchi z Danii zdobyła Złoto w kategorii „Ambient indoor” w międzynarodowym konkursie London Awards. Akcja nakłaniająca do refleksji nad bezsensowną często konsumpcją papieru, „Save Paper, Save The Planet” została przygotowana dla organizacji WWF. Podajniki papieru zainstalowane w miejskich toaletach w prosty sposób pokazują, że wraz ze wzrostem użycia papieru wzrasta zagrożenie dla Ziemi – znika przyroda, a wraz z nią i ludzie. Ochronę planety należy zacząć od własnych małych działań, jak chociażby oszczędne używanie papieru.
WWF na swoich stronach internetowych oferuje praktyczne poradniki, także z myślą o dużych papierniczych potrzebach korporacji, dotyczące wyboru ekologicznie wytwarzanych papierów i sposobów na ich oszczędne używanie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.10.2024
Oni wygrali ElektroEkologiczny Hackathon
-
16.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala