1 / 10
Rządowa kampania „6 om dagen” tym seksualnym aktem warzywnym zachęcała do jedzenia 6 razy dziennie warzyw i owoców. Dlaczego 6 zamiast 5, jak się powszechnie przyjmuje? Powód jest lingwistyczny – słowo „sześć” brzmi w języku duńskim jak „sex”. Twórcy kampanii argumentowali, że tak nazwana kampania staje się znacznie łatwiej zapamiętywalna, szczególnie dla mężczyzn.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
26.02.2021
Brzydkie słowa to brzydkie hasła
-
25.02.2021
„Wiem, zatrudniam, zyskuję” – trwa kampania promująca zatrudnianie migrantów
-
24.02.2021
Tylko humor może nas uratować
-
24.02.2021
Druga strona polowania
-
22.02.2021
Dostęp do opieki zdrowotnej to prawo człowieka
-
22.02.2021
Srebrny Odcień Depresji, czyli o seniorach w Światowy Dzień Walki z Depresją