Alkohol oszukuje
Kampanie społeczne ostrzegające przed prowadzeniem pojazdów pod wpływem alkoholu są na tyle popularne, że wydaje się, iż wszystko w tym temacie zostało już powiedziane. Tym bardziej warto zwrócić uwagę na projekty świeże, a nawet zaskakujące.
Peruwiańska kampania społeczna Drinks lie, zamiast straszyć koszmarnymi konsekwencjami siadania za kółkiem w stanie ciężkiego upojenia, kładzie nacisk na coś zupełnie innego. A mianowicie fakt, że konsumpcja nawet niewielkich ilości alkoholu powoduje zaburzenia percepcji, a zwłaszcza upośledzenie i przekłamywanie oceny odległości. Obiekty, które wydają się odległe, w istocie mogą znajdować się tuż przed maską pojazdu.
Warta odnotowania jest również wielkomiejska i w jakimś sensie „grzeczna” sceneria zaaranżowanych grafik. Nie mamy tu bowiem do czynienia z ostrą nocną imprezą, tylko pozornie niewinnym „małym piwem do obiadu” albo „jednym kieliszkiem podczas lunchu”. A te również mogą się okazać śmiertelnie niebezpieczne i tragiczne w skutkach.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca