logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Alert PTSD
06.09.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Szwecja

Alert PTSD



Wiele osób, które uciekły z terenów objętych wojną, cierpi na zespół stresu pourazowego (PTSD). Jego objawy mogą się nasilać podczas głośnych eksplozji np. burz czy pokazów fajerwerków.

Bris, szwedzka linia pomocowa dla dzieci (Swedish National Child Helpline), wraz z agencją kreatywną Kid postanowiły temu zapobiec za pomocą niecodziennej inicjatywy. Thunder Advertising to skrzyżowanie aplikacji śledzącej lokalne prognozy pogody z SMS-owym systemem ostrzegania przed zagrożeniami, przypominającym nasz alert RCB. W momencie, gdy zbliża się burza, do dzieci z doświadczeniem wojennym wysyłane zostają komunikaty ostrzegawcze, uprzedzające o wyładowaniach atmosferycznych i tym samym pozwalające przygotować się na nadchodzące trudne dla nich chwile. Co istotne, wszystkie komunikaty rozsyłane są w ojczystych językach dzieci, zaś baza języków jest nieustannie poszerzana – ostatnio o ukraiński oraz arabski.

Więcej na temat inicjatywy można dowiedzieć się na filmie poniżej::

https://video.adsoftheworld.com/l0ftxw74db3g1bjfb80du07ysiny.mp4

txt: Dorota Chrobak

dzieci linia wsparcia infolinia Szwecja digital PTSD zespół stresu pourazowego


Nazwa kampanii:
Thunder Ads
Czas:
2024.9
Nadawca:
BRIS
Media:
digital
Wykonawca:
KID, Stockholm, Sweden





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek