Celem kampanii "Agresja zabija", rozpoczętej pod koniec sierpnia 2005 roku, było uwrażliwienie odbiorców na fakt istnienia w życiu codziennym agresji, zarówno fizycznej jak i mentalnej. Kampania skierowana była do szerokiego grona społeczeństwa, a szczególnie rodziców, nauczycieli, a także polityków. Miała napiętnować zachowania agresywne w życiu codziennym (szkole, domu rodzinnym) i pod każdą postacią.
W Polsce problem dotyczy głównie agresji wobec dzieci, które są najbardziej bezbronnymi ofiarami. Kampania zainicjowana została przez posłankę, Przewodniczącą Zarządu Krajowego KOPD, Mirosławę Kątną.
Komentarz Redakcji: Wydaje się, że kampania nie wskazuje dostatecznie na to, co ma uczynić odbiorca po zapoznaniu się z plakatem, a więc można mieć wątpliwości co do jej skuteczności.
zobacz także
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat
-
21.06.2025Wydarzenia
Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!