Niewidzialna ręka rzuca ogromną kostkę do gry na planszę. Między ponumerowanymi polami, układającymi się w zarys kontynentu afrykańskiego, widać zaciekawionych ludzi spoglądających na toczący się sześcian. Rezultat jest za każdym razem identyczny – wypada jedynka. Tempo pokonywania trasy jest więc bardzo powolne. Podobnie jak tempo rozwoju Afryki.
Kampania "Africa needs to go faster" powstała z inicjatywy organizacji 11.11.11 przy współpracy z partnerami z krajów Afryki Środkowej: Demokratycznej Republiki Konga, Burundi i Rwandy. W dniach od 11 do 14 listopada 2010 na belgijskie ulice wyszło 20 tys. wolontariuszy zbierających datki na rozwój afrykańskiego rolnictwa. Kampanię można było także wesprzeć dzwoniąc na specjalnie uruchomiony numer infolinii. Mimo ulewnych deszczy i powodzi w całym kraju, udało się zebrać niemal tyle samo pieniędzy, co w ubiegłych latach.
11.11.11 jest belgijską organizacją zrzeszającą zwolenników wspierania rolnictwa i rozwoju obszarów wiejskich w krajach afrykańskich. Historia organizacji sięga roku 1966, w którym po raz pierwszy zorganizowany został marsz zwracający uwagę świata na problemy krajów rozwijających się. Od tego czasu 11.11.11 zainicjowała wiele kampanii społecznych, wywierając naciski polityczne w Unii Europejskiej i na świecie.
M. Lewkowicz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem