logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Ekologia i środowisko, Marketing regionalny
   ──────  06.07.2010

Adwokaci rolnictwa



Rolnicze obrazki pełne grozy: na drewnianą ścianę rzucają cień dorosły i dziecko, oświetla ich ognista łuna: "If their way of life is at risk, can ours be far behind?" (“Jeśli ich sposób życia jest zagrożony, czy z naszym nie jest podobnie?”). Druga ilustracja przedstawia złote kłosy zbóż, a za nimi niepokojące czołgi. Hasło wyjaśnia: "In the war to prevent our dependence on imported food, this is the front line" (“To linia frontu na wojnie w obronie naszej niezależności od importowanej żywności”).

Oba obrazy nawiązują do motywów niebezpieczeństwa i walki, i są częścią kampanii prowadzonj poprzez serwis AgriAdvocates.org, której patronuje Utah Department of Agriculture and Food. Kampania skierowana do mieszkańców stanu Utah, ma ich zachęcić do stania się „adwokatami rolnictwa”. Autorzy chcą uwrażliwić obywateli na największe problemy rolników i hodowców bydła i zachęcić się do włączenia w akcję poprzez czynną pomoc i większe zainteresowanie tą tematyką.

Portal skupia się na edukacji mieszkańców w trzech kwestiach: wspieranie lokalnego rolnictwa (dbanie o farmy i rancza, zachęcanie ludzi do pozostania w zawodzie rolnika i hodowcy), ochrona dzikiej przyrody w stanie Utah (zwrócenie uwagi na istotne korelacje między dobrym utrzymaniem powierzchni uprawnych i hodowlanych a stanem dzikiej przyrody) oraz stanie się bardziej samowystarczalnym (w kwestii produkowania żywności własnej i unikania jej importu). Każdy z tych tematów opatrzony jest komentarzem i krótkim filmem wyjaśniającym ważność poruszanych problemów.

Twórcy portalu zachęcają do zostania agroadwokatem poprzez dołączenie do listy mailingowej, polubienie stron Self-Sufficiency, Utah Economy i/lub Thriving Wildlife na Facebooku, rozpowszechnianie strony wśród znajomych, także przez umieszczenie linka na portalach społecznościowych. Autorzy podają też listę wskazówek dotyczących tego, co konkretnie można zrobić, aby wprowadzić zmiany i wspierać cele kampanii (przykładowo są to takie działania, jak: kupowanie żywności pochodzącej ze stanu Utah, bądź USA, wysyłanie listów do kongresmenów, przyłączenie się do Community Supported Agriculture, lektura artykułów dotyczących  rolnictwa i wiele innych).

Rolnictwo i hodowla stanowią 14% gospodarki stanu Utah.
A.Koim


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
AgriAdvocates
Czas:
2010.7.1 - 2010.7.15
Tematy:
Ekologia i środowisko, Marketing regionalny
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Utah Department of Agriculture and Food
Media:
Prasa lokalna
Wykonawca:
Richter7 (Salt Lake City)
Adresaci:
Mieszkańcy stanu Utah
Hasło kampani:
If their way of life is at risk, can ours be far behind? (Jeśli ich sposób życia jest zagrożony, czy z naszym nie jest podobnie?);





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.09.2023

    Do ostatniego okruszka


  • 26.09.2023

    Mocniejsi niż głód


  • 25.09.2023

    Jedyny słuszny kandydat


  • 22.09.2023

    #LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września


  • 21.09.2023

    Gdzie jest sęp?


  • 20.09.2023

    Na wojnę tak, poza tym – nie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek