Dziecko i dorosły, opakowani niczym prezenty w kolorowe pudełka, wyciągają do siebie ręce. Ten radosny moment bycia obdarowywanym, sugeruje, by spojrzeć na adopcję jako na akt, w którym zyskują dwie strony.
Brak jakiegokolwiek komentarza, hasła czy opisu na reklamach sprawia, że w projekcie główną rolę odgrywają emocje wzbudzane przez fotografie, tym samym pozostawiając w dużej mierze interpretację odbiorcy.
Nadawcą kampanii jest Fundacja Los Pisingos – działająca od ponad 40 lat instytucja non-profit należąca do Krajowego Systemu Opieki Społecznej w Kolumbii. Misją organizacji jest pomoc rodzicom i dzieciom, którzy znaleźli się w ciężkiej sytuacji. Fundacja m.in. opiekuje się samotnymi matkami, kobietami w zagrożonej ciąży oraz pomaga odnaleźć się nawzajem rodzicom starającym się o adopcję i dzieciom czekającym na nową rodzinę.
O. Ogrodzińska
zobacz także
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki
-
03.06.2025Kampanie
Dziecko samo w obcym mieście