Dziecko i dorosły, opakowani niczym prezenty w kolorowe pudełka, wyciągają do siebie ręce. Ten radosny moment bycia obdarowywanym, sugeruje, by spojrzeć na adopcję jako na akt, w którym zyskują dwie strony.
Brak jakiegokolwiek komentarza, hasła czy opisu na reklamach sprawia, że w projekcie główną rolę odgrywają emocje wzbudzane przez fotografie, tym samym pozostawiając w dużej mierze interpretację odbiorcy.
Nadawcą kampanii jest Fundacja Los Pisingos – działająca od ponad 40 lat instytucja non-profit należąca do Krajowego Systemu Opieki Społecznej w Kolumbii. Misją organizacji jest pomoc rodzicom i dzieciom, którzy znaleźli się w ciężkiej sytuacji. Fundacja m.in. opiekuje się samotnymi matkami, kobietami w zagrożonej ciąży oraz pomaga odnaleźć się nawzajem rodzicom starającym się o adopcję i dzieciom czekającym na nową rodzinę.
O. Ogrodzińska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
16.01.2023
Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
Plastikowe łożyska