logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Aby dziecko było uważniejsze i cierpliwsze
10.03.2014
Tematy: Wydarzenia

Aby dziecko było uważniejsze i cierpliwsze



Portal Miasto Dzieci rozpoczyna akcję społeczną, adresowaną do rodziców, dziadków, nauczycieli i wychowawców. Jak mówią organizatorzy, współczesne dzieci mają coraz większe problemy z koncentracją uwagi i cierpliwością – wynika to m.in. z dostępności wielu zabawek i elektronicznych gadżetów, przez co dzieci wykonują kilka czynności równocześnie i są pod wpływem wielu bodźców.

Celem akcji „Budzimy uwagę!” jest pokazanie, że warto pielęgnować uważność już od najmłodszych lat, mimo iż nie jest to łatwe przy obecnym stylu życia. Wymaga wysiłku zarówno po stronie dziecka, jak i całej rodziny, ale poprawia relacje, wspiera rozwój dzieci, pozwala na większą równowagę emocjonalną.

Podczas akcji „Budzimy uwagę!” rodzice będą mogli dowiedzieć się, jak ćwiczyć z dzieckiem koncentrację podczas wspólnej zabawy. Otrzymają przykładowe zadania dla maluchów, przedszkolaków i starszych dzieci. Seria artykułów tematycznych publikowanych na stronie miastodzieci.pl ma odpowiadać m.in. na takie pytania: jakie mogą być związki między umiejętnością koncentracji, a wielozadaniowością, nowoczesnymi technologiami i konsumpcjonizmem? Co jest normą, a kiedy powinno się mówić o zaburzeniu uwagi? Co rodzice powinni zmienić w swojej postawie, by nauczyć dzieci większej uważności? Jakie zagrożenia płyną z internetu, ale też jakie korzyści i szanse na rozwój spostrzegawczości i poprawę pamięci? Jaką dietę stosować i co wprowadzać do jadłospisu pociechy, by wzmocnić koncentrację?

W ramach akcji zorganizowane zostaną także konkursy z nagrodami, które pomogą w rozwijaniu uwagi.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek